آموزش

چگونه یک تصویر یا ویدیو را از کاروسل اینستاگرام حذف کنیم

اگر در حین آپلود کاروسل از تصاویر یا ویدیوها در اینستاگرام، اشتباه کردید، اما اکنون از ارسال یکی از آنها پشیمان شده اید، نترسید. می توانید آن را حذف کنید. در این مقاله شما را با نحوه حذف یک تصویر یا ویدیو از کاروسل اینستاگرام (پست اسلایدی) آشنا می کنیم.

وقتی چندین تصویر یا ویدیو را در اینستاگرام آپلود می‌کنید، می‌توانید به راحتی یکی از آنها را بدون نیاز به حذف کل پست حذف کنید. استفاده از این ویژگی بسیار آسان است. در زیر چند مرحله ساده وجود دارد که توسط آنها می توانید یک تصویر یا ویدیو را از کاروسل تصاویر در اینستاگرام iOS و اندروید حذف کنید:

  • روی سه نقطه در سمت راست بالای پست کلیک کنید. با این کار منویی باز می شود که گزینه های مختلف را نشان می دهد.
  • Edit را انتخاب کنید.
  • اکنون، وقتی روی تصاویر بکشید، متوجه یک نماد سطل زباله کوچک در سمت چپ بالای هر تصویر یا ویدیو خواهید شد. هنگامی که با موردی که می خواهید حذف کنید مواجه شدید، به سادگی روی نماد ضربه بزنید. توجه داشته باشید که اگر پست شما شرح طولانی دارد، برای مشاهده نماد سطل زباله در گوشه سمت چپ بالای تصاویر یا ویدیوهای خود، باید انگشت خود را به پایین بکشید.
  • Delete را انتخاب کنید تا با موفقیت مورد را از پست اسلایدی حذف کنید. اینستاگرام یک پاپ آپ را نمایش می دهد که حذف را تایید می کند. می توانید چندین تصویر یا ویدیو را از یک کاروسل حذف کنید.
  • هنگامی که همه موارد ناخواسته را حذف کردید، روی Done (یا نماد Checkmark اگر اندروید هستید) در بالا سمت راست بزنید تا تغییرات ذخیره شود.

می توانید همین کار را در نسخه وب اینستاگرام با استفاده از دستورالعمل های بالا انجام دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا