رپورتاژ آگهی

معرفی بهترین مدل های صندلی گیمینگ موجود در بازار ایران

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد ساعات زیادی را پشت کامپیوتر می‌نشینید، باید بدانید که برای نشستن باید از یک صندلی راحت استفاده کنید. امروزه صندلی‌هایی با نام صندلی گیمینگ وارد بازار شده‌اند که این صندلی‌ها مدل‌های مختلفی دارند؛ همینطور در کیفیت‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند که ما در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی بهترین مدل‌های صندلی گیمینگ موجود در بازار ایران بپردازیم.

معرفی صندلی گیمینگ کاد با مدل‌ G2023

اگر شما عزیزان جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید یک صندلی گیمینگ با قیمت مناسب برای خود خریداری کنید، ما صندلی گیمینگ کاد با مدل G2023 را به شما معرفی می‌کنیم. تولید کنندگان این نوع صندلی گیمینگ، آن را با الگو گرفتن از مدل‌های خارجی مشابه طراحی کرده‌اند و طراحی این صندلی به شکلی است که کاربران می‌توانند برای مدتی طولانی از آن استفاده کنند. از جمله ویژگی‌ها و مشخصات بارزی که این صندلی دارد، این است که بالشتک‌های آن می‌توانند جدا شوند و همینطور این صندلی دارای دسته‌های قابل تنظیم است.

روکش صندلی گیمینگ کاد، از چرم مصنوعی تولید شده است و به طور کلی این صندلی دوام خوبی دارد. به همین خاطر تعداد زیادی از گیمرها این صندلی را برای خود خریداری می‌کنند.

معرفی صندلی گیمینگ بامو با مدل G2020

از جمله صندلی‌های دیگر گیمینگ که دارای قیمت مناسبی است، صندلی گیمینگ بامو است که مدل این صندلی G2020 می‌باشد. این صندلی از لحاظ راحتی در سطح خوبی قرار دارد و شما برای استفاده‌های طولانی مدت، می‌توانید از این صندلی کمک بگیرید. از جمله خصوصیات دیگری که این صندلی دارد، این است که پشتی و دسته آن قابل تنظیم هستند و شما می‌توانید در حالت‌های مختلف آن را تنظیم کنید. برای این کار با در نظر گرفتن ارگونومی بدن خود، می‌توانید پشتی و دسته این صندلی را به خوبی تنظیم کنید. چرم مصنوعی در ساختار این صندلی به کار رفته است و کیفیت خوبی هم دارد.

صندلی گیمینگ کوگر با مدل Armor one

صندلی کوگر جزء صندلی‌هایی است که می‌توان آن را جزء صندلی‌های میان رده به حساب آورد و این دسته از صندلی‌ها، کیفیت مناسبی دارند. صندلی گیمینگ کوگر با مدل ARMOR one دارای طراحی جذابی است و همینطور با تنوع رنگی که دارد، قدرت انتخاب مشتریان را افزایش می‌دهد. جنس بدنه این صندلی از چرم مصنوعی است که شما می‌توانید از مزیت کاهش تعرق بدن در مدت زمانی که روی این صندلی می‌نشینید، بهره ببرید. از طرفی دیگر پشتی این صندلی قابلیت تنظیم تا زاویه 180 درجه را نیز دارد و این ویژگی باعث شده است که کاربران بتوانند به صورت طولانی مدت از این صندلی استفاده کنند و خسته نشوند.

مشخصه اصلی دیگر این نوع از صندلی گیمینگ، این است که دارای بالشتک‌های مخصوصی می‌باشد که این بالشتک‌ها برای کمر و گردن کاربرد دارند.

صندلی گیمینگ آرکانو با مدل ریسینگ D610TF3

صندلی گیمینگ آرکانو با مدل ریسینگ، یکی از صندلی‌های با کیفیت است و کیفیت این صندلی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. جنس پشتی و روکش این صندلی از چرم مصنوعی است و لازم به ذکر است که بدنه آن نیز؛ از فولاد یکپارچه ساخته شده است. این صندلی نیز مانند سایر صندلی‌ها، پشتی و دسته‌های قابل تنظیم دارد و طراحی آن به شکلی انجام شده است که شما می‌توانید طولانی مدت روی آن بنشینید. معمولاً فروشندگان این صندلی را با گارانتی به شما ارائه می‌دهند و بنابراین می‌توانید از لحاظ ایجاد مشکل در آن نیز، خیالتان راحت باشد.

صندلی گیمینگ ریدمکس با مدل EK 601

صندلی بعدی که قصد معرفی آن را به شما داریم، صندلی گیمینگ ریدمکس با مدل EK 601 است. زمانی که شما به این صندلی نگاه کنید، می‌توانید تفاوت‌های ظاهری آن را با سایر صندلی‌ها ببینید و باید بگوییم که بالشتک و پشتی این صندلی، به صورت توری شکل ساخته شده‌اند. توری بودن پشتی و بالشتک آن، باعث می‌شود که هوا بتواند بین صندلی و کاربر در جریان باشد و از عرق کردن کاربر جلوگیری کند. بالشتک پشت گردن به صورتی طراحی شده است که کاربر می‌تواند آن را تا زاویه ۵۰ درجه به خوبی تنظیم کند.

نشیمنگاه این صندلی نیز، دارای طراحی ارگومونومیک است و این قابلیت را دارد که کاربران با فرم‌های بدنی متفاوت می‌توانند روی آن به راحتی بنشینند و احساس راحتی داشته باشند. از طرف دیگر دسته‌های این صندلی نیز، در سه جهت قابلیت حرکت را دارند و کاربر می‌تواند آن‌ها را تنظیم کند. روکش چرم مصنوعی پوشش این صندلی است و در نهایت باید بگوییم که این صندلی ۹ دنده افقی دارد که در قسمت پشتی آن هستند. این دنده‌ها می‌توانند تمام قسمت‌های ستون فقرات را پوشش دهند.

صندلی Noblechairs Hero Gaming

در نهایت باید صندلی NOBLECHAIRS Hero Gaming را به شما عزیزان معرفی کنیم و باید بگوییم که این صندلی از جمله بهترین صندلی‌هایی است که در بازار عرضه می‌شود. استفاده از این صندلی مزیت‌های زیادی دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن، به تمام نیازهای خود هنگام بازی با کنسول یا کامپیوتر پاسخ دهند. این صندلی دارای یک بدنه فلزی محکم است که این بدنه دارای مقاومت بالایی است و قابلیت این را دارد که تا وزن 150 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند. دسته‌های این صندلی نیز، می‌توانند در چهار جهت تنظیم شوند‌. همینطور با قابلیت تنظیم ارتفاعی که دارد، باعث می‌شود کاربران با قد 150 تا 200 سانتی متر، بتوانند به راحتی از این صندلی استفاده کنند.

شما مشتریان عزیز اگر قصد خرید هر کدام از این صندلی‌ها را دارید، باید به یک مرکز فروش معتبر مراجعه کنید و یک جنس با کیفیت را خریداری نمایید. مرکز سورس کامپیوتر ارائه دهنده انواع مختلفی از لپ تاپ، کامپیوتر، گیمینگ و غیره است که شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از این مجموعه خریداری کنید.

مشاهده بیشتر صندلی های گیمینگ در:
https://source-computer.com/game-console/gamingchairs

سخن آخر

نشستن طولانی مدت روی صندلی برای بازی با کنسول و کامپیوتر، بدون داشتن یک صندلی مناسب، می‌تواند به ستون فقرات بدن یا گردن آسیب وارد کند‌. بنابراین شما نیاز دارید که یک صندلی خیلی خوب و با کیفیت برای کار خود خریداری کنید. بهترین مدل‌های صندلی گیمینگ در بازار ایران موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید، یک صندلی مناسب برای خود خریداری کنید. معمولا اگر شما عزیزان هزینه بیشتری را برای خرید صندلی گیمینگ بپردازید، می‌توانید یک صندلی با کیفیت‌تر و بهتر خریداری کنید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا