گوشی‌ها بدون لوازم جانبی، شبیه اسب‌های بدون زین هستند. آنها سریع آسیب دیده و همچنین، همه قابلیت‌های آنها کاربردی نمی‌شود. اگر S22 Ultra دارید، برای این‌که بهترین استفاده را آن ببرید و دستگاه را برای مدت طولانی سالم نگه دارید، لازم است تعدادی از لوازم جانبی S22 Ultra را خریداری کنید. ما در اینجا پنج نمونه از لوازم جانبی پرکاربرد S22 Ultra را به شما معرفی می‌کنیم.

قاب S22 Ultra

قاب، اولین و مهمترین لوازم جانبی گوشی محسوب می‌شود. این گجت، گوشی را زیبا کرده و از آن در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. قاب‌های S22 Ultra انواع مختلفی دارند. هر کدام از آنها دارای مزایا و کاربرد خاصی هستند:

  • قاب سیلیکونی: این نوع قاب بسیار محبوب است. با استفاده از یک قاب مرغوب برای S22 Ultra، گوشی شما در برابر ضربه محافظت شده و ظاهر آن بهبود می‌یابد. قاب‌های سیلیکونی، معمولا ساده و تک‌رنگ هستند و در صورت رنگی‌شدن (جوهر، خودکار و…) به‌راحتی تمیز می‌شوند. برخی از مدل‌های قاب سیلیکونی دارای بخش کشویی برای محافظت از لنز هستند.
  • کیف گوشی: این کیف‌ها علاوه بر قسمت پشتی گوشی، از صفحه نمایش آن نیز محافظت می‌کنند. کیف گوشی یکی از لوازم جانبی S22 Ultra است که ظاهر رسمی و شیکی را به گوشی داده و به‌خوبی از آن محافظت می‌کند. قسمت پشت این کیف‌ها، معمولا دارای محافظ لنز است که به‌شکل کشویی باز و بسته می‌شود. آنها می‌توانند چرمی و یا پلاستیکی بوده و خواص ضدمیکروبی داشته باشند.
  • قاب شفاف: این گجت‌ها کاملا شفاف بوده و بافت و رنگ اصلی گوشی را به نمایش می‌گذارند. آنها از جنس پلاستیک نرم و سفت ساخته می‌شوند.

گلس S22 Ultra

استفاده از گلس برای محافظت از گوشی، به اندازه قاب مهم است. گلس‌ها نیز متفاوت هستند.

  • گلس پلاستیکی: این نوع گلس، یکی از لوازم جانبی S22 Ultra است که یک محافظت پایه را برای صفحه ارائه می‌دهد. گلس پلاستیکی چندان گران نیست و به راحتی نصب می‌شود.
  • گلس شیشه‌ای: انواع شیشه‌ای گلس، یکی از لوازم جانبی S22 Ultra هستند که کاربرد زیادی دارند. آنها معمولا از جنس شیشه مقاوم و نشکن ساخته شده‌اند و به‌خوبی از صفحه نمایش گوشی محافظت می‌کنند. با توجه به لبه‌های منحنیِ گوشی S22 Ultra، بسیاری از انواع گلس‌های شیشه‌ایِ مناسب این گوشی، به‌شکل منحنی طراحی شده‌اند. هنگام نصب این گلس‌ها، دقت زیادی لازم است. در غیر این صورت گوشه‌ گلس به خوبی نمی‌چسبد.
  • گلس نانو: انواع نانو گلس از فناوری نانو استفاده می‌کنند و می‌توانند به‌خوبی از گوشی شما محافظت نمایند.

شارژر سریع اصل

در سال‌های اخیر، گوشی‌های سامسونگ بدون شارژرِ در جعبه عرضه می‌شوند. سامسونگ علت این اقدام را محافظت از محیط زیست عنوان کرده است. هدف شرکت سامسونگ هرچه باشد، کابر مجبور است برای استفاده از گوشی خود، یک شارژ خوب تهیه کند.

با توجه به توضیحات فوق، شارژرِ با کیفیت، یکی از لوازم جانبی S22 Ultra محسوب می‌شود که بدون آن نمی‌توانید از گوشی استفاده کنید. از آنجا که شارژها نقش مهی در طول عمر باتری و ایمنی دستگاه دارند، لازم است از یک شارژ اصل و پرسرعت استفاده کنید.

برخی از انواع شارژر، دارای سه شاخه هستند. این شارژرها برای مسافرت‌های خارجی مناسب هستند. همچنین، اگر بخواهید از آنها در داخل ایران استفاده کنید، به‌راحتی می‌توانید مبدل‌‌های 3 به 2 را برای این‌کار به سر شارژر متصل نمایید.

اگر مایل به استفاده از رابط 3 به 2 نیستید، انواع زیادی از شارژهایِ باکیفیتِ دوشاخه، در لوازم جانبی s22 ultra موجود هستند. آنها به‌راحتی در کیف جا شده و نیاز به رابط ندارند.

همچنین، می‌توانید در لوازم جانبی s22 ultra، به دنبال شارژرهایی باشید که با سیم عرضه می‌شوند. در این شرایط، علاوه بر آداپتور، یک سیم اضافه نیز خواهید داشت. با این حال، لازم است به این نکته دقت کنید که کیفیت آداپتور بسیار مهمتر از داشتن کابل اضافی است. شارژر 45 وات سامسونگ یکی از پر کاربردترین شارژرهایی که مورد استفاده در گوشی S22 Ultra نیز قرار می گیرد.

مبدل تایپ سی

همه تجهیزاتی که به گوشی خود متصل می‌کنید دارای خروجی تایپ سی نیستند. برای استفاده از این تجهیزات و اتصال آنها به گوشی، نیاز به نوع خاصی از لوازم جانبی S22 Ultra دارید که مبدل‌ نام دارند. انواع مختلفی از مدل تایپ سی در دسنرس است:

  • مبدل تایپ سی به صدا: با استفاده از این لوازم جانبی S22 Ultra، می‌توانید خروجی‌های صدا (مانند هدفون) را به تایپ سی تبدیل کرده و آنها را به گوشی خود متصل کنید.
  • مبدل تایپ سی به اچ دی ام آی: با استفاده از این لوازم جانبی S22 Ultra می‌توانید از دستگاه‌های اچ‌دی‌ام‌آی خروجی گرفته و آنها را گوشی خود متصل کنید.
  • مبدل یو اس بی به تایپ سی: این مبدل‌ها به شما کمک می‌کنند تا از دستگاه‌های دارای یو اس بی به گوشی خود خروجی بگیرید.

مبدل‌های ذکر‌شده، تنها تعدادی از مبدل‌های تایپ سی محسوب می‌شوند که برای گوشی S22 Ultra قابل دسترس هستند.

کابل تایپ سی

این کابل‌ها نیز یکی از مهمترین لوازم جانبی S22 Ultra محسوب می‌شوند. بدون کابل، نمی‌توانید گوشی خود را شارژ کنید و یا به تجهیزات دیگر متصل نمایید.

کابل‌ تایپ سی ممکن است دارای یک انتهای تایپ سی باشند و انتهای دیگر آنها مجهز به پورت USB باشد. با این حال، بسیاری از انواع جدید کابل تایپ سی، در هر دو طرف مجهز به کانکتور تایپ سی هستند. دلیل آن هم این است که به دلیل سرعت زیاد و فواید درگاه تایپ سی، بسیاری از شارژرهای جدید، به جای USB دارای پورت تایپ سی هستند.

شارژر فندکی

آخرین لوازم جانبی S22 Ultra که در این مقاله معرفی می‌کنیم، شارژر فندکی است. یک شارژر فندکی خوب به شما کمک می‌کند گوشی خود را در اتومبیل شارژ کنید. می‌توانید یکی از این شارژها را خریداری کرده و همراه با یک کابل اضافی در اتومبیل خود نگهداری کنید. در این صورت، در مواقع نیاز می‌توانید گوشی خود را با استفاده از برق ماشین شارژ کنید. اگرچه شارژر فندکی فست‌شارژ نیست، اما به هر حال می‌تواند گوشی شما را به آرامی شارژ کرده و نیازهای شما را مرتفع کند.

همان‌طور که می‌بینید انواع مختلف از لوازم جانبی S22 Ultra در بازار موجود است. اگرچه درجه اهمیت آنها با هم متفاوت است، اما برخی از آنها کاملا ضروری هستند. لازم است لوازم جانبی S22 Ultra را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. برای این کار می‌توانید از سایت جانبی کمک بگیرید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *