صوتی و تصویریموبایل و تبلت

ایسوس مانیتور گیمینگ براق 1440p WOLED را معرفی کرد

امروز روز خوبی برای کسانی از شماست که به دنبال یک مانیتور گیمینگ OLED براق هستند، زیرا ایسوس ROG Strix OLED XG27AQDMG را که یک مانیتور گیمینگ براق WOLED بوده، عرضه کرده است.

ROG Strix OLED XG27AQDMG دارای یک پنل WOLED با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی خاکستری تا خاکستری 0.03 میلی ثانیه است. ایسوس همچنین ادعا می‌کند که تصویر تا 20 درصد روشن‌تر در حالت SDR و رنگ‌های سیاه عمیق‌تر در هر شرایط نوری، چیزی کاملاً قابل اجرا است.

از جنبه فنی تر، گفته می شود که پنل دارای نسبت کنتراست 1.5 میلیون به یک، پشتیبانی از 99 درصد فضای رنگی DCI-P3 یا 135 درصد از فضای رنگی RGB است و همچنین از رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند. از نظر اتصال، ROG Strix OLED XG27AQDMG به یک DP 1.4 با DSC و یک جفت پورت HDMI 2.0 برای ورودی های ویدیو متکی است، که به این معنی است که پورت های HDMI به 144 هرتز محدود می شوند.

همچنین تنها دارای دو پورت USB 3.2 Gen 1 5 Gbps و بدون ورودی USB Type-C است، اگرچه یک جک هدفون برای کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند وجود دارد. سایر ویژگی‌ها شامل پشتیبانی از FreeSync Premium و G-Sync Compatible، و همچنین فناوری بدون ردیابی ایسوس، GamePlus، تقویت سایه و مراقبت OLED است. ایسوس قیمت ROG Strix OLED XG27AQDMG را 699 دلار اعلام کرده که آن را حدود 200 دلار ارزان تر از همتای غیر براق خود می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا