نرم افزار و اینترنت

بلواسکای ویژگی دایرکت مسیج را دریافت کرد

Bluesky، سرویس رسانه های اجتماعی منبع باز که به عنوان یک پروژه داخلی توییتر آغاز شد، یک ویژگی کلیدی را به دست آورده تا به نظر برسد با X و Threads رقابت کند. این سرویس سرانجام بیش از یک سال پس از شروع به کار با کاربران جدید، قابلیت‌های پیام‌ مستقیم یا DM را اضافه کرد.

این شرکت در یک پست وبلاگ اعلام کرد که دایرکت مسیج اکنون در برنامه و وب سایت Bluesky در دسترس هستند. تنظیمات پیش‌فرض به کاربران امکان می‌دهد پیام‌هایی را از افرادی که دنبال کرده، دریافت کنند، اگرچه تنظیمات را می‌توان برای دریافت پیام از “everyone” یا “no one” تنظیم کرد.

در حال حاضر، به نظر می رسد که DM در بلواسکای نسبتاً ابتدایی است و فقط از چت متنی شخص به شخص پشتیبانی می کند، اما این شرکت می گوید که قصد دارد پشتیبانی از رسانه ها و پیام های گروهی و همچنین رمزگذاری سرتاسر را اضافه کند. تا آن زمان، این شرکت خاطرنشان می‌کند که می‌تواند در برخی شرایط که “کاملاً ضروری” است، مانند تحقیقات در مورد هرزنامه یا آزار و اذیت، به پیام‌های کاربران دسترسی پیدا کند.

بلواسکای اعلام کرد: “در موارد نادر، تیم تعدیل کننده Bluesky ممکن است لازم باشد DM های شما را برای بررسی الگوهای گسترده تر سوء استفاده، مانند هرزنامه یا آزار و اذیت هماهنگ باز کند.” این کار فقط در مواقعی انجام می شود که برای ایمن نگه داشتن Bluesky کاملا ضروری باشد. دسترسی بسیار محدود است و به صورت داخلی پیگیری می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا