موبایل و تبلت

پوکو پد با نمایشگر 120 هرتزی و اسنپدراگون 7s نسل 2 معرفی شد

امروز پوکو از F6 و F6 پرو رونمایی کرد، اما این برند یک سورپرایز در اختیار داشت و آن هم اولین تبلت خودش است. البته اسمش Poco Pad هست و هم برای کار و هم برای بازی طراحی شده است. اگرچه این یک دستگاه کاملاً منحصر به فرد نیست. در واقع، این تبلت یک شباهت گذرا به Redmi Pad Pro دارد.

پوکو پد دارای صفحه نمایش 12.1 اینچی است که با نرخ تازه سازی 120 هرتزی، وضوح 2.5K و 68 میلیارد رنگ (12 بیت) همراه می شود. حداکثر روشنایی 600 نیت است و در سطوح پایین‌تر کاربران می‌توانند از تجربه‌ای بدون سوسو زدن با کم‌نور DC لذت ببرند. پوکو می گوید این تبلت هم برای سرگرمی و هم برای کار بهینه شده، بنابراین نسبت تصویر 16:10 را انتخاب کرده که تعادل خوبی بین این دو برقرار می کند. در جنبه سرگرمی، چهار بلندگو با Dolby Atmos وجود دارد، همچنین نمایشگر از Dolby Vision برای کیفیت تصویر بالاتر هنگام پخش ویدیو پشتیبانی می کند.

باتری 10000 میلی آمپر ساعتی داخل تبلت باید 16 ساعت پخش ویدیوی بدون وقفه را دوام بیاورد. شارژ با 33 وات انجام می شود و پوکو می گوید که 15 دقیقه شارژ برای 26 ساعت پخش موسیقی کافی است. پوکو پد مجهز به اسنپدراگون 7s نسل 2 بوده و با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است، اما افرادی که مجموعه های دیجیتال عظیمی دارند از شنیدن اینکه این تبلت از کارت های microSD تا 1.5 ترابایت پشتیبانی می کند خوشحال خواهند شد.

از آنجایی که این محصول شیائومی است، HyperOS را اجرا می‌کند که ویژگی‌های جالبی را با یک تلفن همراه HyperOS ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می توانید صفحه نمایش تلفن خود را به تبلت ارسال کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد چیزهایی را بین تبلت و تلفن (متن، فایل‌ها، تصاویر) بکشید و رها کنید، اما می‌توانید از کلیپ‌بورد مشترک نیز برای این کار استفاده کنید. یکی دیگر از چیزهای تمیز این است که تبلت را می توان با یک ضربه سریع به تلفن شما متصل کرد.

پوکو یک پوشش Poco Pad برای محافظت بیشتر ایجاد کرده، اما اگر قصد دارید از تبلت برای کار استفاده کنید، می توانید صفحه کلید Poco Pad را نیز تهیه کنید. و یک قلم هوشمند پوکو نیز برای یادداشت برداری و طراحی وجود دارد. Poco Pad امروز با قیمت پایه 330 دلار در دسترس است و اگر می خواهید یکی از لوازم جانبی را بردارید، کیبورد 80 دلار، قلم 60 دلار و پوشش اصلی آن فقط 20 دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا