صوتی و تصویری

OXS از ساندبار گیمینگ S2 Thunder Lite رونمایی کرد

اُو ایکس اس (OXS) اخیرا S2 Thunder Lite، را معرفی کرده است. این محصول یک ساندبار گیمینگ کامپکت است که بهبود عملکرد صوتی بازی‌ها و ویدیوها را بر روی تلویزیون‌ها، گوشی ها و کامپیوتر در اتاق‌های کوچک فراهم می‌کند. Thunder Lite با پشتیبانی از صدای مجازی فراگیر، می‌تواند بر روی میز قرار گیرد یا به دیوار نصب شود. این دستگاه گزینه‌های اتصال متعددی را به سادگی ارائه می‌دهد، از جمله بلوتوث، TV ARC، USB-C، AUX و Optical، تا به ترجیح کاربر پاسخ دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته OXS Thunder Lite حالت صدای فراگیر مجازی آن است که به دقت تنظیم شده تا دامنه فرکانسی وسیع‌تری را ارائه دهد. این حالت تجربه گیمینگ جذاب و رقابتی را با غرق کردن بازیکنان در صدای فراگیر مجازی فراهم می‌کند، به طوری که هر قدم، انفجار و زمزمه‌ای را می‌توانند بشنوند و خود را در صحنه غرق کنند.

این ویژگی به خصوص در بازی‌های رقابتی و ماجراجویی بسیار مفید است، جایی که نشانه‌های صوتی می‌توانند تفاوت بین پیروزی و شکست را تعیین کنند، مانند بازی‌های ماجراجویی، مسابقه‌ای، RPG و RTS. توانایی‌های پردازش صوتی پیشرفته OXS Thunder Lite با طراحی منحصر به فرد محفظه صدای آن که شامل یک لوله باس یکپارچه برای تقویت فرکانس‌های پایین است، بیشتر تقویت شده است.

طراحی OXS Thunder Lite نیز به اندازه کیفیت صدای آن چشمگیر است. با ساختار فشرده و کم‌پروفایل، با عرض تنها 45 سانتیمتر و ارتفاع 7.3 سانتیمتر، این ساندبار می‌تواند به سادگی زیر انواع کامپیوتر و مانیتورها قرار گیرد و فضای کمی اشغال کند. این طراحی شیک نه تنها فضای ارزشمند میز را صرفه‌جویی می‌کند بلکه زیبایی مدرنی به هر تنظیمات گیمینگ اضافه می‌کند.

OXS Thunder Lite بسیار انعطاف‌پذیر است و همچنین طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اتصال را برای مطابقت با انواع دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. ورودی‌ها شامل بلوتوث، Optical، TV-ARC، USB-C و یا 3.5 میلی‌متر استریو صوتی می‌باشد. برای کسانی که می‌خواهند به صورت بی‌سیم موسیقی گوش دهند، Thunder Lite از پخش موسیقی از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند و اجازه می‌دهد تا همه از آهنگ‌های مورد علاقه خود از تلفن هوشمند/تبلت یا لپ‌تاپ بدون دردسر کابل‌ها لذت ببرند. OXS Thunder Lite از امروز با قیمت 149.99 دلار / 139.99 پوند در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا