نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام بزودی امکان ارسال استوری به واتس اپ را هم فراهم می کند

اخیراً اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات غیرقابل رد کردن به نام “Ad Break” مشاهده شد، که تبلیغات اجباری با شمارش معکوس 3-5 ثانیه‌ای نمایش می‌دهد. اکنون، متا در حال آزمایش ویژگی جدید دیگری برای اینستاگرام است که به شما اجازه می‌دهد استوری های اینستاگرام خود را در واتساپ نیز منتشر کنید.

در حال حاضر، شما می‌توانید استوری های اینستاگرام خود را در فیسبوک منتشر کنید، اما این ویژگی ممکن است به زودی برای واتساپ نیز در دسترس قرار گیرد. واتس اپ بیش از 450 میلیون کاربر فعال روزانه دارد و گسترش مستمر آن در بازارهای غربی ممکن است دلیل آزمایش ویژگی انتشار متقابل اینستاگرام باشد. طبق گزارش محقق برنامه، الساندرو پالوزی در ایکس، این ویژگی ممکن است به زودی در اینستاگرام ظاهر شود و گزینه‌ای برای انتشار کراس استوری اینستاگرام به واتساپ در کنار دکمه فیسبوک در نوار منو داخل برنامه پیدا کنید. متا همچنین به شما اجازه می‌دهد تصاویر اینستاگرام خود را به Threads، رقیب متنی ایکس، منتشر کنید.

با اضافه شدن واتساپ، این به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند. طبق گزارش، احتمالاً می‌توانید مستقیماً استوری های اینستاگرام را به استوری های واتساپ، که معادل استوری های اینستاگرام بوده، به اشتراک بگذارید. ممکن است مشکلاتی در قالب‌بندی وجود داشته باشد و عناصر مختلف ممکن است بین دو اپلیکیشن به طور مستقیم ترجمه نشوند؛ به عنوان مثال، استیکرهای تعاملی ممکن است در واتس اپ مانند اینستاگرام کار نکنند. با این حال، گزینه دسترسی به مخاطبان وسیع‌تر برای کاربران اینستاگرام، به ویژه کسانی که از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده می‌کنند، استقبال می‌شود.

قبلاً، مارک زاکربرگ اعلام کرده بود که WhatsApp Channels بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه دارند. این به شما چشم‌اندازی می‌دهد که چقدر بزرگ خواهد بود برای کاربرانی که می‌خواهند کسب‌وکار یا هر چیزی را تبلیغ کنند. توانایی انتشار متقابل استوری های اینستاگرام در واتساپ ویژگی‌ای در حال توسعه است و هنوز به کاربران عادی اینستاگرام عرضه نشده است. زمان دقیقی برای زمانی که این ویژگی ممکن است برای کاربران عادی اینستاگرام منتشر شود وجود ندارد، اما ممکن است هر زمانی در سال جاری رخ دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا