نرم افزار و اینترنت

یوتیوب در حال آزمایش چند ویژگی نظیر خلاصه‌های چت زنده هوش مصنوعی است

یوتیوب آخرین ویژگی های آزمایشی خود را به اشتراک گذاشته که به زودی برای برخی از کانال ها در دسترس خواهد بود. این موارد شامل خلاصه‌های چت زنده مبتنی بر هوش مصنوعی، جستجوی گوگل لنز و کدهای QR برای کانال‌ها است.

توجه به این نکته مهم است که این ویژگی‌های جدید در انحصار گروه کوچکی از کاربرانی باقی می‌مانند که بخشی از برنامه آزمایش‌های یوتیوب هستند و ممکن است در نهایت برای عموم در دسترس نباشند. خلاصه‌های چت زنده هوش مصنوعی یوتیوب فقط با پخش‌های زنده به زبان انگلیسی و برای کانال‌هایی با |مکالمات چت زنده فوق‌العاده فعال| کار می‌کند. کانال های واجد شرایط یک بنر ویژه در بالای چت زنده با گزینه خلاصه کردن بخش نظرات دریافت می کنند.

یوتیوب همچنین گوگل لنز را به نوار جستجو می آورد. درصد کمی از کاربران در اندروید دکمه لنز را در نوار جستجو می بینند که به آنها امکان می دهد محتوا را در دومین وب سایت پربازدید جهان جستجو کنند. کدهای QR کانال به سازندگان این امکان را می دهد که کانال های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران پشتیبانی شده گزینه ای برای ایجاد یک کد QR از نمایه خود خواهند داشت.

YouTube Shorts همچنین یک دکمه افکت جدید دریافت می‌کند که دارای جلوه‌های تولید شده توسط کاربر برای جذاب‌تر کردن ویدیوهای با فرمت کوتاه است. یوتیوب تایید کرد که Shorts Effects در اواخر امسال برای کاربران بیشتری عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا