موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی ROG Phone 2 ایسوس

ایسوس ROG Phone II جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت که به تازگی وارد بازار شده است. این گوشی جدید دارای تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بوده و برای هر دو کاربران علاقمند به بازی های سنگین و قدرتمند اندروید طراحی شده است. اکنون زک نلسون با کانال مشهور JerryRigEverything در جدیدترین ویدیوی خود به سراغ تست مقاومت گوشی ROG Phone 2 پرداخته است.

این تست هم مانند روال سابق با آزمون خراشیدگی صفحه نمایش آغاز می‌شود و با استفاده از تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت، خراشیدگی آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد. مطابق معمول، این گوشی هم در سطح ۶ خراش‌های سطحی و در سطح ۷ خراش‌های عمیق‌تری برمی‌دارند.

در مرحله دوم، صفحه نمایش گوشی ROG Phone 2 در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. در آخر تست مقاومت با آزمون خمیدگی و اعلام فشار می بینیم که گوشی مخصوص بازی ایسوس ROG Phone 2 مقاومت خوبی دارد و می تواند فشار را مدیریت کند. هر چند این دستگاه کمی خم می شود و اما نمی شکند و به حالت اول خود باز می گردد. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی تست مقاومت این گوشی دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا