ایسوس ROG Phone II جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ این شرکت که به تازگی وارد بازار شده است. این گوشی جدید دارای تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بوده و برای هر دو کاربران علاقمند به بازی های سنگین و قدرتمند اندروید طراحی شده است. اکنون زک نلسون با کانال مشهور JerryRigEverything در جدیدترین ویدیوی خود به سراغ تست مقاومت گوشی ROG Phone 2 پرداخته است.

این تست هم مانند روال سابق با آزمون خراشیدگی صفحه نمایش آغاز می‌شود و با استفاده از تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت، خراشیدگی آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد. مطابق معمول، این گوشی هم در سطح ۶ خراش‌های سطحی و در سطح ۷ خراش‌های عمیق‌تری برمی‌دارند.

در مرحله دوم، صفحه نمایش گوشی ROG Phone 2 در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. در آخر تست مقاومت با آزمون خمیدگی و اعلام فشار می بینیم که گوشی مخصوص بازی ایسوس ROG Phone 2 مقاومت خوبی دارد و می تواند فشار را مدیریت کند. هر چند این دستگاه کمی خم می شود و اما نمی شکند و به حالت اول خود باز می گردد. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی تست مقاومت این گوشی دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *