لپ تاپ

لپ تاپ ایسر Spin 7 با تراشه اسنپدراگون 8cx معرفی شد

ساعاتی قبل بود که نسل دوم تراشه ویندوزی کوالکام اسنپدراگون 8cx معرفی شد، که در همین راستا، ایسر از اولین لپ تاپ مجهز به این تراشه جدید با نام Spin 7 رونمایی کرده است که یک لپ تاپ تبدیل شونده با عمر باتری بالا و اتصال بهتر می باشد.

مدل جدید اسپین 7 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل فعلی داشته با این تفاوت که حالا گوشه‌ها کمی تیزتر شده‌اند و در برخی از قسمت‌های محصول از رنگ طلایی استفاده شده است. ایسر می‌گوید لپ‌تاپ جدیدش 1.4 کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند با بهترین اولترابوک‌ها و لپ‌تاپ‌های پریمیوم بازار رقابت کند. طبق اعلام ایسر، ضخامت محصول به 15 میلی‌متر می‌رسد.

ایسر این لپ‌تاپ را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و منیزیم همراه کرده است.  . مدل جدید به پردازنده مبتنی بر ARM اسنپدراگون 8cx Gen 2 مجهز شده است. ایسر می‌گوید این پردازنده علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G (طیف میلیمتری و زیر 6 گیگاهرتز)، شارژدهی 24 ساعته را برای این محصول به ارمغان می‌آورد.

مدل جدید اسپین ۷ همچنین از قلم دیجیتال Wacom با 4096 سطح حساس برخوردار بوده و با متصل شدن به قسمت جانبی کامپیوتر شارژ می‌شود. این محصول از نمایشگر لمسی 14 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1080p برخوردار بوده و توسط لایه ضدمیکروب گوریلا گلس محافظت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به چرخش 360 درجه نمایشگر، دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A اشاره کرد. جزئیات بیشتری از سخت افزار ایسر اسپین ۷ و همچنین قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا