اگر عاشق بازی‌های قدیمی کامپیوتری هستید، اما آرزو می‌کنید که آنها به پیشرفت‌های گرافیکی مدرن دسترسی داشته باشند، انویدیا این کار را برای شما پوشش می‌دهد. این شرکت به تازگی یک نسخه بتا از ابزار مورد انتظار RTX Remix خود را منتشر کرده است. این نرم افزار مخصوصاً برای مددرها طراحی شده و می توان از آن برای افزودن Ray-tracing و بافت های ارتقا یافته با هوش مصنوعی به بازی های قدیمی استفاده کرد.

Remix بر روی پلتفرم همکاری گرافیکی Omniverse 3D انویدیا ساخته شده و تقریباً هر بازی دایرکت ایکس 8 یا 9 را قادر می سازد تا به صورت سرتاسر بپردازید. این ابزار از دو جزء اساسی تشکیل شده است؛ برنامه ای برای ایجاد سناریوهای نورپردازی جدید و یکی برای بازسازی و اضافه کردن دارایی ها به یک صحنه وجود دارد. این شرکت می‌گوید که این ابزار در حال حاضر می‌تواند برای بازسازی کامل یک بازی از ابتدا تا انتها استفاده شود، علیرغم اینکه “فقط” یک نسخه بتا است.

برای این منظور، این نرم افزار در حال حاضر برای دانلود در دسترس است و انویدیا امیدوار است که موددرها با این ابزار آزمایش کنند و بازخورد خود را ارائه دهند، که در به روز رسانی های آینده گنجانده می شود. انویدیا لیست غیر جامعی از بازی های سازگار منتشر کرده که شامل بازی های کلاسیک مانند Call of Duty 2، Hitman 2: Silent Assassin، Garry’s Mod، Freedom Fighters، Need for Speed Underground 2 و Vampire: The Masquerade – Bloodlines و غیره می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *