گجت و پوشیدنی

اپل واچ اولترا 3 تقریبا هیچ ارتقای سخت افزاری نخواهد داشت

یکی از مشهورترین تحلیلگران دنیای فناوری در مورد همه چیزهایی که اپل باید مینگ چی کو باشد، امروز با یک نکته در مورد اپل واچ اولترا 3 آینده بازگشته است. اکنون انتظار می‌رود که این موضوع در رویداد پاییزی این شرکت که به احتمال زیاد در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، رسمی شود. این برخلاف گزارش از اکتبر گذشته است که ادعا می‌کرد امسال Ultra 3 وجود نخواهد داشت.

اگر انتظار تغییرات سخت افزاری عظیمی را نسبت به نسل قبلی خود، یعنی Apple Watch Ultra 2 که در سال 2023 معرفی شد، داشتید، ظاهراً ناامید خواهید شد. مینگ چی کو می گوید امسال تقریبا هیچ ارتقای سخت افزاری برای ساعت هوشمند برتر اپل وجود نخواهد داشت. این در تضاد کامل با Apple Watch X یا Apple Watch Series 10 است که باید با قاب نازک‌تر و نوارهای مغناطیسی عرضه شود.

همچنین حسگر فشار خون و تشخیص آپنه خواب را دریافت می کند، هر دو ویژگی که باید به Apple Watch Ultra 3 نیز برسد. اما از نظر طراحی، به نظر می رسد که از Ultra 2 قابل تشخیص نیست. اگر این شرکت به چرخه ارتقاء دو ساله مدل مقرون به صرفه پایبند باشد، ممکن است نسل سوم اپل واچ SE به X و Ultra 3 در رویداد پاییز بپیوندد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا