نرم افزار و اینترنت

امکان ویرایش چت ها برای کاربران اسنپ چت فراهم شد

اسنپ چت در نهایت به اکثر همتایان اپلیکیشن پیام رسان خود می پیوندد و به کاربران اجازه می دهد چت های خود را ویرایش کنند. این شرکت گفت که این ویژگی که “به زودی” عرضه خواهد شد، و در ابتدا به مشترکین اسنپ چت پلاس محدود خواهد شد. با این تغییر، کاربران اسنپ چت یک پنجره پنج دقیقه ای خواهند داشت تا پیام خود را بازنویسی کنند، اشتباهات تایپی را برطرف کنند یا چت های خود را ویرایش کنند.

پیام هایی که ویرایش شده اند دارای برچسبی هستند که نشان می دهد متن تغییر کرده است. این شرکت اشاره نکرد که چه زمانی ممکن است این ویژگی برای تعداد بیشتری از کاربرانش در دسترس باشد، اما اغلب ویژگی های مورد نظر را ابتدا به سرویس اشتراک خود می آورد. اسنپ هفته گذشته اعلام کرد که اسنپ چت پلاس با هزینه 3.99 دلار در ماه به 9 میلیون مشترک رسیده است.

این برنامه همچنین چندین ویژگی غیر انحصاری را اضافه می کند، از جمله واکنش های ایموجی به روز شده برای چت، امکان استفاده از دستیار My AI برای تنظیم یادآورها و لباس های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای Bitmoji. اسنپ همچنین یک لنز هوش مصنوعی جدید را به نمایش گذاشت که سلفی های کاربران را به عکس های فوری با تم دهه 1990 تبدیل می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا