بازیکنان ایکس‌باکس اکنون باید شاهد انتشار یک به‌روزرسانی کاملاً جدید با ویژگی های مفید برای کنسول‌هایشان باشند. این شامل گزینه‌های فیلتر بهبود یافته برای یافتن راحت تر بازی‌های خاص، کنترل‌های لمسی هنگام استفاده از بازی از راه دور ایکس باکس، و همچنین ابزاری برای کالیبراسیون مجدد انگشت شست است که ممکن است برای کنترل مشکلات جزئی مفید باشد.

اپلیکیشن Xbox Accessories در کنسول های ایکس باکس و ویندوز اکنون از این ابزار کالیبراسیون مجدد انگشت شست استفاده می کند. نرم‌افزار خود هدایت‌شونده سعی می‌کند مشکلات مربوط به وسط قرار دادن استیک و فشار دادن آنها را بدون نیاز به انجام پشتیبانی مایکروسافت برای تعمیرات یا بازگرداندن، تصحیح کند. این شرکت می‌گوید: “این بخشی از سرمایه‌گذاری مستمر ایکس باکس در بهبود تجربه تعمیرپذیری کنترلرها است.”

به خاطر داشته باشید که طبق گفته مایکروسافت، این فقط می‌تواند مشکلات جزئی استیک ها را کاهش دهد، و این که “راندگی به دلیل سایش و پارگی معمولی” ممکن است همچنان به تعویض یا تعمیر نیاز داشته باشد. به هرکسی که ماژول‌های Thumbstick را به تنهایی جایگزین می‌کند، توصیه می‌شود که این ابزار را طبق روشی برای کالیبره کردن چوب‌ها برای عملکرد صحیح آنها اجرا کند.

در مرحله بعد، کاربران ریموت پلی ایکس باکس دیگر نیازی به کنترلر بی سیم Xbox ندارند تا هنگام استفاده از رایانه، تلفن یا تبلت به عناوین خود بپیوندند. حداقل نه در بیش از 100 بازی که اکنون از کنترل های لمسی پشتیبانی می کنند. بازی Xbox Cloud مدتی است که از این طرح‌بندی‌های لمسی سفارشی استفاده می‌کند و اکنون استریم کنسول شخصی از همین عملکرد پشتیبانی می‌کند.

بخش My games & apps اکنون فیلترهای جدیدی نیز دارد. این شامل فیلترهایی برای مرتب‌سازی بر اساس دسترسی، زبان‌های پشتیبانی‌شده، و ویژگی‌های فنی (مانند بازی‌های دارای قابلیت لمس) است. برگه subscription نیز یک گزینه مرتب‌سازی جدید دریافت کرده که به بازیکنان امکان می‌دهد بازی‌های اخیرا اضافه شده به Xbox Game Pass و EA Play را پیدا کنند. در نهایت، کنسول های ایکس باکس اکنون می توانند پروفایل ها را در هنگام خروج از سیستم حذف کنند. این تنظیم که در Settings > System > Access restrictions موجود بوده، برای کمک به استفاده از کنسول‌ها در مکان‌های مشترک مانند بیمارستان‌های کودکان اضافه شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *