کنسول و بازی

بازی Assassin’s Creed Mirage بزودی به آیفون و آیپد می آید

یوبی سافت اعلام کرده است که عنوان Assassin’s Creed Mirage از تاریخ 6 ژوئن برای دانلود بر روی آیفون و آیپد در دسترس خواهد بود. یوبی سافت با انتشار پستی بیان کرد: ما مفتخریم که Ubisoft Sofia این لذت و فرصت را داشت تا Assassin’s Creed® Mirage را به آیفون و آیپد بیاورد. تیم‌ ما سخت کار کرده تا کنترل‌های بازی را با صفحه لمسی تطبیق دهند تا یک تجربه بازی بصری، راحت و جذاب را ارائه دهند.

Mirage جدیدترین بازی از سری بازی های قدیمی Assassin’s Creed است که نزدیک به دو دهه را در بر گرفته است. این بازی برای اولین بار در اکتبر سال گذشته بر روی کنسول ها و رایانه عرضه شد. Mirage اولین باری است که یک بازی اصلی Assassin’s Creed به موبایل منتقل شد. این بازی برای اولین بار در رویداد آیفون 15 اپل در سپتامبر سال گذشته با پنجره انتشار “اوایل سال آینده” به نمایش درآمد.

واضح است که این موضوع کاملاً به نتیجه نرسید، حتی اگر سایر بازی‌های ذکر شده در طول سخنرانی از جمله Resident Evil Village، Resident Evil 4 Remake، و Death Stranding Director’s Cut همگی طبق برنامه اجرا شده‌اند. با این حال، ما بالاخره یک تاریخ داریم، اما به نظر می‌رسد که عرضه آن همزمان با WWDC 2024 به تعویق افتاده است.

Assassin’s Creed Mirage با آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس و همچنین تمامی آیپدهایی که از تراشه های M1 و جدیدتر استفاده می کنند، سازگار خواهد بود. تاکنون هیچ صحبتی در مورد سازگاری با مک های سری M وجود ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا