موبایل و تبلت

انتشار اولین آپدیت نرم افزاری سری گلکسی اس 24 برای رفع مشکل نمایشگر و دوربین

سامسونگ ماه گذشته از سری گلکسی اس 24 رونمایی کرد و شکایات زیادی از سوی کاربران اس 24 در مورد مشکلات نمایش و کیفیت عکس وجود دارد. اکنون این برند کره جنوبی رسما اعلام کرده که به روز رسانی برای رفع مشکلات در راه است و در اواخر این ماه برای همه مدل ها اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا عرضه خواهد شد.

سامسونگ می گوید که متعهد به گوش دادن به کاربران خود بوده و به روز رسانی آینده بر اساس بازخورد آنها است. هدف این شرکت ارائه گزینه‌ها و تجربه پیشرفته‌تر در صفحه نمایش دستگاه و دوربین است. این امر با تلاش های یکپارچه سازی سخت افزار و نرم افزار امکان پذیر خواهد شد. سامسونگ همچنین فاش کرد که تنظیمات پیش فرض صفحه نمایش را روی یک تجربه طبیعی تر تنظیم کرده است.

گزینه “Vividness” در تنظیمات پیشرفته نمایشگر وجود دارد. با این حال، نسخه فعلی نرم افزار فاقد اسلایدر خاص منتسب به این ویژگی است. این برند در به روز رسانی آینده این را معرفی می کند. به نظر می رسد نوار لغزنده یک گزینه سه مرحله ای دارد. بنابراین کاربرانی که خواهان یک تجربه بصری پرجنب‌وجوش هستند، می‌توانند نوار لغزنده شفافیت را به دلخواه خود در دستگاه‌های گلکسی S24 تنظیم کنند.

سامسونگ در کنار رفع مشکل نمایشگر، مشکلات دوربین گزارش شده توسط کاربران را نیز حل می کند. بدون افشای صریح، این شرکت در حال بهبود و بهینه سازی عملکردهای کلیدی دوربین بوده که شامل ارتقا عملکردهای زوم، حالت پرتره، نایت گرافی، قابلیت فیلمبرداری دوربین پشتی و غیره است. طبق گفته سامسونگ، این به روز رسانی اواخر این ماه منتشر خواهد شد. بنابراین، اگر هر یک از دستگاه های سری گلکسی S24 را دارید، حواس تان باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا