نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام، قابلیت پرداخت درون برنامه ای به اپلیکیشن اضافه می کند

اخیرا، اینستاگرام بی سر و صدا قابلیت پرداخت درون برنامه ای را به صورت آزمایش به اپلیکیشن خودش اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات یک کارت اعتباری را به اطلاعات خود اضافه کنند. در واقع پس از ارائه ی کامل این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود تا مستقیما از اینستاگرام خرید کنند.

 در حال حاضر کاربرانی که این ویژگی برای آن‌ها فعال شده می‌توانند از خدماتی مانند رزرو رستوران از طریق اپلیکیشن‌های دیگر بهره ببرند. اینستاگرام تایید کرده که کاربران می‌توانند سرویس‌های گوناگون از تعداد مشخصی شرکت را از این طریق رزرو کرده و از آن‌ها استفاده کنند. به نظر می‌رسد این ویژگی پرداخت درون برنامه‌ای ادامه‌ی برنامه‌های سال گذشته‌ی این سرویس انتشار عکس و ویدیوی آنلاین است که توانایی رزرو سرویس‌های مختلف را به پروفایل‌های تجاری می‌داد.

با وجودی که این ویژگی پیشتر و در ماه مارچ گذشته معرفی شده بود، اکنون تنها برای برخی کاربران فعال شده و زمان مشخصی برای فعال‌سازی عمومی آن اعلام نشده است. گرچه قبلا این ویژگی برای برخی کاربران تجاری راه‌اندازی شده بود، اما رفتار اینستاگرام به گونه‌ایست که قبلا این اتفاق نیفتاده و تازه مرحله‌ی آزمایشی آن آغاز شده است. در نتیجه ارائه خدمات تجاری و کسب و کار در این زمینه بسیار کاربردی و مفید خواهد بود و به زودی اقدامات جذابی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا