نرم افزار و اینترنت

نسخه آزمایشی اندروید P در دسترس کاربران قرار گرفت

همانطور که می دانید گوگل در کنفرانس سالانه I/O خود از سیستم عامل اندروید P به طور رسمی رونمایی کرد. حال امروز این شرکت نسخه آزمایشی اندروید پی را به صورت عمومی در دسترس کاربران سراسر قرار داده است. با ثبت‌نام در برنامه بتای اندروید می‌توانید نسخه‌ی بتای عمومی اندروید P را دریافت کنید.

به گفته گوگل علاوه بر گوشی‌های پیکسل، گوشی‌های اسنشال فون، اوپو R15 Pro، نوکیا 7 پلاس، سونی اکسپریا XZ2، می میکس 2S شیائومی، ویوو X21 و وان‌پلاس 6 نیز قادر به دریافت این نسخه آزمایشی خواهند بود.

از آنجایی که می‌توان به‌راحتی از طریق گوشی این نسخه را دانلود و نصب کرد، چنین کاری فرصت خوبی برای کاربرانی است که از تمام ویژگی‌های جدید این نسخه سر در بیاورند. البته باید این هشدار را بدهیم که با نصب این نسخه، به این راحتی‌ها امکان بازگشت ندارید. زیرا اگر بعد از نصب این نسخه پشیمان بشوید، برای نصب اندروید اوریو، باید محتویات گوشی خود را به‌طور کامل پاک کنید. این را هم در نظر داشته باشید که چنین نسخه‌هایی معمولا سرشار از باگ‌های مختلف هستند و به همین خاطر بهتر است آن را بر روی گوشی روزمره‌ی خود نصب نکنید.

از جمله ویژگی‌های جدید این نسخه آزمایشی می‌توان به تنظیم محدودیت زمانی روی اپلیکیشن‌ها، خاکستری کردن تصویر در شب، مخفی کردن تمام اعلان‌ها در سفر و جسچرهای جدید ناوبری اشاره کرد. در ادامه لینک دانلود و جزئیات مربوط به نصب این نسخه برای هر گوشی به صورت جداگانه قرار گرفته است:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا