لپ تاپ

ایسوس از لپ‌تاپ گیمینگ Strix Scar II و Strix Hero II رونمایی کرد

ایسوس طی برگزاری مراسمی در نمایشگاه کامپوتکس 2018 از دو لپ تاپ گیمینگ سری ROG با نام های Strix Scar II و Strix Hero II رونمایی کرد. محصولات جدید معرفی شده، برای بازی‌های MOBA و FPS طراحی شده‌اند.

نسخه‌ی مخصوص بازی FPS از وجود کلید‌های سفید رنگ برای چهار کلید WASD بهره می‌برد، حال آنکه در نسخه‌ی مخصوص MOBA کلید‌های QWER به رنگ سفید منقش شده‌اند. همچنین باید به تفاوت‌های این دو نسخه از نظر ظاهری، البته در مواردی جزئی نیز اشاره کرد.

هر دو مدل Strix Hero II و Strix Scar II با پردازنده‌های شش هسته‌ای نسل کافی‌لیک اینتل Core i5-8300H یا Core i7-8750H عرضه می‌شوند. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این دو مدل وضوح 1080p داشته و به گفته ایسوس رنگ‌ها و زوایای دید در آن‌ها مانند پنل‌های IPS است با این وجود امکان انتخاب بین نرخ رفرش 60 و 144 هرتز وجود دارد. این لپ‌تاپ‌ها را تا 32 گیگابایت رم می‌توانید سفارش دهید و کارت گرافیک را نیز می‌توانید بین GTX 1060 و GTX 1070 انتخاب کنید.

درگاه‌های USB-A، USB-C، Mini DisplayPort، اترنت، جک هدفون و HDMI و همچنین درگاه کارت‌خوان SD فراموش نشده است. هر دو لپ‌تاپ ۲۶ میلی‌متر ضخامت داشته و وزن هر دو ۲.۴ کیلوگرم است. ایسوس اعلام کرده که Scar II نزدیک به ۱٫۹۹۹ دلار و نسخه‌ی Hero II با قیمت ۱٫۶۹۹ دلاری راهی بازار خواهد شد. هر دو لپ‌تاپ قرار است از طریق وب‌سایت ایسوس و یا فروشگاه‌های اینترنتی آمازون، B&H و Newegg عرضه شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا