نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت نیوز برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت

مایکروسافت به تازگی از اپلیکیشن خبررسانی جدید خود با نام Microsoft News رونمایی و برای اندروید و آی‌اواس منتشر کرده است. این پلتفرم برای انتشار روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS شامل بازنگری شده است و عملکرد آن بر اپلیکیشن نیوز ویندوز ۱۰ و MSN‌ تحت وب نیز تأثیرگذار خواهد بود.

مایکروسافت از مدتی پیش برای این به‌روزرسانی در سیستم خبررسانی خود برنامه ریزی کرده بود و حالا این تغییرات اعمال شده است. اولین قدم‌های این تغییرات زمانی اتفاق افتاد که در اپلیکیشن MSN در اندروید و iOS یک تغییر اساسی در طراحی اعمال شد و این اپلیکیشن‌ها با یک رابط کاربری بسیار مدرن‌تر در تلفن‌های هوشمند ظاهر شدند. هفته پیش مایکروسافت این تغییرات را یک قدم جلوتر برده و علاوه بر بهبود‌هایی در ظاهر، هر دو اپلیکیشن را برای تست‌کنندگان بتا به Microsoft News تغییر نام داد. حال این تغییرات به صورت رسمی برای تمام کاربران منتشر شده است.

نسخه‌ی تحت وب MSN News، همچنان نام خود را حفظ می‌کند؛ اما به‌روزرسانی پلتفرم خبررسانی ردموندی‌ها به‌واسطه‌ی موتور جدید «نیوز انجین»، علاوه بر اپلیکیشن مایکروسافت نیوز، وب‌سایت MSN را نیز مورد توجه قرار می‌دهد. مایکروسافت می گوید:

سرویس ما برای انتشار اخبار و اطلاع رسانی در سراسر وب و از طریق وب، رایانه و تلفن‌های همراه است که از روش‌های مطمئن و تست شده ما برای رساندن اخبار از طریق مجله‌های همکار ما، ویرایشگران انسانی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

ما با بیش از هزار ناشر ویژه و ۳ هزار برند در بازارهای جهانی (نظیر USA Today، نیویورک تایمز، فاکس نیوز، واشنگتن پست، گاردین، لِموند و…) همکاری کردیم تا بهترین خبرها، ویدیو‌ها، تصاویر و دیگر محتوای را برای شما در یک مکان گردآوری کنیم؛ تمامِ این‌ها به رایگان برای مردم سراسر جهان در دسترس است.

در پی این تغییرات، شما قادر خواهید بود تا اخباری که در MSN و اپلیکیشن‌ها موبایل دریافت می‌کنید را شخصی‌سازی کنید و تنها اخباری را مشاهده کنید که به آنها علاقه دارید. مایکروسافت اخبار را با کمک ویرایشگران انسانی و هوش مصنوعی انتخاب خواهد کرد. هوش مصنوعی در این روند، تحلیل محتوا و انتخاب مطالب به‌روز و مهم است. پس از آن تیمی متشکل از 800 ویرایشگر در سرتاسر دنیا مطالب برگزیده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا