شیائومی در کنار معرفی گوشی ردمی 6 پرو، از تبلت جدیدی با نام Mi Pad 4 نیز رونمایی کرد. این نخستین تبلت در جهان است که به از تراشه اسنپدراگون 660 قدرت گرفته است.

تبلت می پد 4 شیائومی (Mi Pad 4) دارای بدنه فلزی و طراحی آشنای نسل‌های گذشته بوده و از صفحه‌نمایشی 8 اینچی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش از نوع LCD بوده و دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح WUXGA یا ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است.

ابعاد می پد 4 با ۲۰۰.۲ در ۱۲۰.۳ در ۷.۹ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۳۴۲ گرم اعلام شده است. بدنه ای این تبلت طوری طراحی شده که با یک دست قابل حمل است. همانطور که در ابتدا اشاره شد، می پد 4 به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ با هشت هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 512 مجهز شده است. این تبلت در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

می پد 4 دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/2.0  بوده که قادر به عکاسی HDR و فیلم‌برداری 1080p نیز خواهد بود. دوربین سلفی این تبلت ۵ مگاپیکسلی اما مجهز به فناوری تشخیص چهره شیائومی به کمک هوش مصنوعی است. از سایر مشخصات این تبلت می توان به پورت USB-C، بلوتوث 5.0، وای فای دو بانده و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود. علاوه بر این شیائومی نسخه LTE این تبلت را نیز با پشتیبانی از سیم‌کارت نانو به بازار عرضه خواهد کرد.

قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی وای‌فای می پد 4 حدود ۱۷۰ دلار، قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی وای‌فای حدود ۲۱۵ دلار و قیمت نسخه LTE نیز ۲۳۰ دلار در چین خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *