سونی به تازگی از تلویزیون های سری Bravia Master رونمایی کرده که رزولوشن 4K را به کمک پردازنده تصویر X1 Ultimate به اجرا در می آورند. مدل A9F یک تلویزیون OLED بوده، در حالی مدل Z9F تلویزیونی است که پنلی از نوع LED دارد.

 تلویزیون ال ای دی  Z9F در اندازه های ۶۵ و ۷۵ اینچ عرضه می شود. از سوی دیگر تلویزیون A9F نیز در اندازه های ۵۵ و ۶۵ اینچ ساخته می شود. به لطف پردازنده جدید، این دو تلویزیون قابلیت های کاملاً جدید به همراه می آورند که از جمله آنها می توان به ریمسترینگ مبتنی بر شی HDR و سوپر رزولوشن اشاره کرد.

علاوه برتمام این موارد تلویوزیون ها مجهز به سیستم اندروید اوریو جدید هستند. از سوی دیگر با کمک پردازشگر جدید مدل های گفته شده  ویژگی هایی کاملا جدید مانند تصویر با وضوح بسیار بالا را ارائه می کنند. تلویزیون او ال ای دی A9F مجهز به فناوری Acoustic Surface Audio+ است که نسخه بهبود یافته ویژگی است که سبب می شود نمایشگر مانند یک بلندگو عمل کند.

در تلویزیون Z9F فناوری X-Wide Angle به کار رفته که سبب می شود کیفیت تصویر از زاویه پهلو نیز تغییری نکند. ویژگی دیگر X-Motion Clarity است که کیفیت تصویر را ارتقا می دهد. به گفته سونی، سری براویا مستر پاییز امسال در دسترس قرار می گیرد و جزییات قیمت گذاری هم نزدیک به عرضه اعلام می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *