گجت و پوشیدنی

دسبتند سلامتی Fitbit Charge 3 با نمایشگر لمسی معرفی شد

فیت‌بیت به تازگی از دسبتند سلامتی Fitbit Charge 3 رونمایی کرده که دارای صفحه‌نمایش لمسی اما فاقد GPS داخلی است. این دستبند شباهت زیادی به نسل قبلی خود یعنی Fitbit Charge 2 دارد. یک صفحه عمودی سیاه و سفید و به طور کل طراحی و اندازه مشابه نسل قبل را در این ساعت هم شاهد هستیم.

فیت‌بیت جدید حالا دارای صفحه‌نمایش لمسی است اما هنوز در آن خبری از GPS داخلی نیست. به این ترتیب برای برخی قابلیت‌ها نیاز است که همواره به گوشی شما متصل باشد. خوشبختانه Charge 3 حالا دربرابر آب مقاومت خوبی داشته و حتی می‌توانید با آن شنا کنید. بدنه این دستبند آلومینیومی بوده و پوشش روی نمایشگر آن گوریلا گلس ۳ خواهد بود تا از این نظر به ساعت‌های سری ورسا از شرکت فیت بیت شبیه شده باشد.

این دستبند تندرستی دارای ۱۵ حالت ورزش و تمرین مختلف است و به گفته فیت‌بیت صفحه‌نمایش لمسی آن هم ۴۰ درصد روشنایی بیشتری نسبت به نسل پیش داشته تا بتوانید زیر نور خورشید بهتر با آن تعامل کنید. فیت بیت همچنین از سنسور پایش ضربان قلب دقیق‌تری در این دسبتند استفاده کرده است. سنسور جدید همچنین می‌توان میزان اکسیژن خون کاربر را هم اندازه بگیرد. باتری این دستبند نیز با یک بار شارژ می‌تواند تا 7 روز دستبند هوشمند را روشن نگه دارد که نسبت به عمر باتری ۵ روزه نسل قبل، پیشرفت به حساب می‌آید.

این ساعت هوشمند قرار است با قیمت ۱۴۹.۹۵ دلار برای پیش‌فروش عرضه شود. این  دستبند در رنگ مشکی با بدنه گرافیتی آلومینیومی یا رزگلد نیز عرضه خواهد شد. با این‌حال نسخه ویژه Charge 3 با قابلیت Fitbit Pay برای پرداخت الکترونیکی نیز با قیمت ۱۶۹.۹۶ دلار عرضه خواهد شد. زمان عرضه دستبند جدید فیت‌بیت مهرماه اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا