گجت و پوشیدنی

ساعت هوشمند TAG Heuer Connected Caliber E4 Porsche Edition معرفی شد

تگ هویر از ساعت هوشمند جدید خود با نام Connect Caliber E4 Porsche Edition رونمایی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، طراحی و واچ فیس خاص از خودروهای پورشه، به طور دقیق تر – تایکان الهام گرفته شده است.

آن رنگ متمایز آبی برقی را از Taycan روی ساعت و دوخت های روی بند خواهید دید. قاب از 0 به 400 می رسد که تگ هویر می گوید اشاره به سرعت تایکان دارد. بدنه از تیتانیوم سندبلاست ساخته شده، در حالی که تاج سمت راست از فولاد و لاستیک است. بند این ساعت از پوست گوساله بر روی یک پایه لاستیکی بوده و طراحان توانستند پوششی را اعمال کنند که به شدت شبیه فیبر کربن است.

بهترین بخش این است که ساعت دارای واچ فیس ویژه با پیچیدگی هایی است که اطلاعاتی در مورد تایکان خود به شما می دهد. می توانید شارژ باتری، مسافت پیموده شده باقیمانده، کل مسافت طی شده و دمای باتری را بررسی کنید.

از نظر مشخصات سخت افزاری، این ساعت یک صفحه نمایش 1.39 اینچی OLED، تراشه اسنپدراگون 4100 پلاس با WearOS 2 داشته و انرژی را از باتری 430 میلی آمپر ساعتی می گیرد. ویژگی های معمول ساعت هوشمند مانند GPS، سنسور ضربان قلب، شتاب سنج، مانیتور خودکار فعالیت، نظارت بر ضربان قلب در تمام روز و غیره اعمال می شود. قیمت این ساعت 2750 دلار بوده و در دسترس بودن آن در ماه سپتامبر تایید شده است.

منبع
arenaev
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا