اوپو از جدیدترین پرچمدار خود با نام Oppo R17 Pro به طور رسمی پرده برداشت. اوپو این گوشی را به سه دوربین، دو باتری و بریدگی کوچک در بالای نمایشگر مجهز کرده است.

اوپو چند روز پیش گوشی R17 اولین گوشی محافظت شده با گوریلا گلس ۶ را معرفی کرد و حالا نوبت به معرفی نسخه پرو آن رسیده است. اوپو R17 پرو از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با نسبت صفحه به بدنه عالی ۹۱.۵ درصد و وضوح 1080p بهره می‌برد که در آن تنها یک بریدگی کوچک شبیه به یک قطره آب برای جایگیری دوربین سلفی قرار دارد. همچنین سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند به طور داخلی در صفحه نمایش آن کار شده. شما می‌توانید با قرار دادن انگشت خود در بخش مشخصی از این گوشی قفل تلفن خود را باز کنید.

این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای و دارای فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. این تلفن هوشمند پردازنده‌ گرافیکی آدرنو ۶۱۶ را داراست و از ۸ گیگابایت رم و حافظه‌ داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره‌مند شده است. در بخش پشتی این محصول شاهد به‌کارگیری سیستم دوربین سه‌گانه هستیم که شامل یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز سه‌بعدی استریو است. لنز سوم به‌منظور ایجاد جلوه‌‌های واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تلفن هوشمند اوپو R17 پرو دو سلول ۱۸۵۰ میلی آمپر ساعت را داراست که برای این گوشی قدرت باطری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت را به ارمغان می‌آورد. به لطف استفاده از تکنولوژی شارژ سریع VOOC و استفاده از دو سلول مجزا، انتظار می‌رود که در عرض ۱۰ دقیقه بتوانید ۴۰ درصد شارژ را به گوشی برگردانید. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی f/2.0، اندروید ۸.۱ اوریو با رابط کاربری ColorOS 5.1 و نبود درگاه کارت حافظه اشاره کرد.

قیمت اوپو R17 پرو در چین چیزی حدود ۶۲۵ دلار و زمان عرضه آن اواسط مهرماه اعلام شده است اما مشخص نیست آیا این گوشی به بازارهای جهانی هم راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *