موبایل و تبلت

گوشی گیمینگ آنر پلی با فناوری GPU Turbo رونمایی شد

هواوی به تازگی از گوشی گیمینگ آنر پلی یا Honor Play با تراشه کرین 970 و قیمت 300 دلاری رونمایی کرد. نمایشگر 6.3 اینچی گوشی، نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن 1080p داشته و باتری 3750 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده، انرژی اجزای سخت افزاری گوشی را تامین می کند.

این گوشی به پردازنده کرین 970 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این تراشه دارای ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A73 به همراه ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A53 است که در کنار نسخه ۱۲ هسته‌ای پردازنده گرافیکی Mali-G72 ‌قرار گرفته‌اند. همچنین به لطف فناوری GPU Turbo هواوی در گوشی، عملکرد سریع و پایداری در بازی‌هایی مثل PUBG Mobile داشته و مصرف انرژی کمتری نیز دارد.

به لطف تراشه هوش مصنوعی، گوشی در بازی‌ها با آنالیز تصاویر و صدا فیدبک لرزشی مناسب را مشابه قابلیت Dynamic Vibration سونی ارائه می‌کند. هواوی می‌گوید این گوشی برای شبیه‌سازی صدای سه‌بعدی فراگیر نیز از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. ظاهراً این قابلیت‌های جدید فعلاً در برخی از بازی‌ها مانند آسفالت ۹ و پابجی فعال هستند.

این گوشی از دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. هواوی این گوشی را همچنین به اندروید ۸.۱ و رابط کاربری EMUI 8.1 نیز مجهز کرده است. از جمله سایر مشخصات آنر پلی می‌توان به حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، درگاه هدفون، درگاه USB-C و ۱۷۶ گرم وزن اشاره کرد. این گوشی از امروز با قیمتی حدود ۳۰۰ دلار در هند عرضه شده است اما قیمت آن در سایر نقاط دنیا می‌تواند متفاوت باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا