موبایل و تبلت

ال‌جی گوشی‌های G7 Fit و G7 One را معرفی کرد

نمایشگاه IFA 2018 چند روز دیگر در برلین آغاز خواهد شد، اما ال جی تصمیم گرفته است پیش از آنکه محصولات خود را در غرفه نمایشگاه در معرض عموم قرار دهد، پیش نمایشی از آنها برای طرفداران خود ارائه دهد. این کمپانی کره ای امروز از در عضو جدید خانواده G7 با نام LG G7 One و LG G7 Fit رونمایی کرد.

نخستین گوشی LG G7 One نام دارد. این اولین گوشی سری گوشی بوده که از پردازنده اسنپدراگون 835 برخوردار است. این تراشه با 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می شود، اما به لطف وجود کارت حافظه این فضا قابل افزایش است. نمایشگر 6.1 اینچی G7 وان، وضوح QHD پلاس و نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 داشته و پنل آن از نوع FullVision است.

 G7 وان یک دوربین با سنسور 16 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/1.6 در عقب و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 و میدان دید 80 درجه در جلو دارد. در پشت این گوشی نیز شاهد حضور سنسور تشخیص اثر انگشت هستیم. از آنجایی که این گوشی به عنوان محصولی در پروژه اندروید وان گوگل معرفی شده است شاهد حضور اندروید نسخه 8.1 در جی 7 وان هستیم و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک این گوشی میزبان اندروید 9 پای باشد.

ویژگی‌های صوتی Quad DAC, DTS:X، پشتیبانی از استاندارد IP68 و سازگاری با MIL-STD 810G را می‌توان از دیگر ویژگی‌های برتر جی 7 وان دانست. این گوشی از باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعت با فناوری شارژ سریع نسخه 3.0 بهره‌مند است.

LG G7 Fit دیگر گوشی جدید دارای چیپ ست اسنپدراگون 821 است که کوالکام آن را در سال 2016 به عنوان بالارده معرفی کرد. احتمال می رود که این گوشی به صورت محدود تنها در بازار آسیا عرضه شود، اما تا اینجای کار که از سمت ال جی چنین صحبتی به میان نیامده است.

این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی می باشد.البته نسخه دیگری از این گوشی با نام LG G7 Fit+ نیز وجود دارد که با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. شیار کارت حافظه امکان افزایش این فضا تا 2 ترابایت را برای گوشی ممکن کرده است، اما در واقع کارت حافظه میکروSD ببا ظرفیت بیشتر از 512 گیگابایت هنوز تولید نشده است.

قابلیت تنظیم صدای Quad DAC، مقاومت در برابر آب و غبار، NFC، پورت USB-C و پشتیبانی از شارژ سریع از دیگر امکانات مشترک این دو گوشی هستند. اما از آنجایی که گوشی جی7 فیت بخشی از پروژه اندروید وان نیست احتمالا با اندروید 8.1 اوریو و یا در حالت خوشبینانه با اندروید پای در درون جعبه عرضه می شود.

G7 One در رنگ های مشکی و آبی عرضه می شود، در حالیکه G7 Fit در دو رنگ مشکی و خاکستری. در خصوص قیمت این گوشی ها اطلاعاتی در دسترس نیست، اما G7 One دستگاه بالاتری در مقایسه با فیت به نظر میاید. با این حال مسلماً ال جی در نمایشگاه IFA در خصوص آنها بیشتر توضیح خواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا