موبایل و تبلت

معرفی موتورولا اج X30 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در 18 آذر

شب گذشته (سه شنبه) کوالکام به طور رسمی چیپست نسل بعدی اسنپدراگون 8 نسل 1 را معرفی کرد. این اولین چیپست 4 نانومتری سازنده برای گوشی های هوشمند است و موتورولا تایید کرد که اج X30 اولین پرچمدار خود با تراشه جدید خواهد بود.

موتورولا از طریق حساب کاربری ویبو تأیید کرد که اج X30 در یک رویداد رونمایی در چین در تاریخ 9 دسامبر (برابر با 18 آذر) در ساعت 19:30 به وقت محلی معرفی خواهد شد. این تیزر چیزی بیشتر در مورد دستگاه جدید موتو اج تایید نمی کند.

این گوشی موتورولا در تمام ماه شایعه بود. گواهی 3C نشان می دهد که اج X30 از شارژ 68.2 واتی برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود پشتیبانی می کند. نشت دیگر به نمایشگر فلت 6.67 اینچی امولد 144 هرتزی با پشتیبانی از HDR10+ اشاره دارد. همچنین از دوربین سلفی  60 مگاپیکسلی خبر داده شده است. تنظیمات دوربین سه گانه نشان داده شده ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسل فوق عریض و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی باشد.

شایعاتی در مورد اج 30 اولترا و اج X30 وجود دارد که هنوز مطمئن نیستیم که به یک دستگاه اشاره کنند. همچنین قابل قبول است که موتورولا بتواند دو مدل با سیلیکون جدید کوالکام را معرفی کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا