موبایل و تبلت

اوپو از گوشی Realme 2 با دوربین دوگانه و باتری بزرگتر رونمایی کرد

کمتر از یک از معرفی گوشی Realme، اوپو از نسخه دوم این گوشی با نام Realme 2 به همراه تراشه قدرتمندتر و دوربین باکیفیت‌تر رونمایی کرد.

نسل دوم این سری، حالا دارای نمایشگر 6.2 اینچی ناچ با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل می باشد. ویژگی دیگر اوپو Realme 2 نسبت به نسل قبلی بهره مندی از باتری 4,230 میلی‌آمپر ساعتی است که به لطف فناوری هوش مصنوعی در بخش بهینه‌سازی مصرف انرژی، قادر به ارائه طول شارژ 44 ساعت در زمان مکالمه ممتد است.

گوشی Realme 2 حالا به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/2.2 و  f/2.4 مجهز گشته که  امکان ثبت تصاویر به صورت پرتره را به ارمغان می‌آورد؛ در زیر این دوربین هم سنسور اثر انگشت به کار گرفته شده است. در بریدگی بالای نمایشگر همچنین شاهد استفاده از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم هستیم که در آن واحد قادر است عملیات تشخیص چهره را هم انجام دهد.

همچنین پردازنده تعیبه شده در این دستگاه اسنپدراگون 450 بوده که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. البته نسخه‌ای با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم قابل سفارش خواهد بود. درنهایت جدیدترین عضو سری Realme که قرار است با قیمت پایه 128 دلاری در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز از ۲۱ شهریورماه راهی بازار خواهد شد، از اندروید 8.1 با رابط کاربری ColorOS 5 قدرت گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا