موبایل و تبلت

موتورولا One و One Power با اندروید خالص معرفی شد

موتورولا در نمایشگاه ایفا 2018، از گوشی های هوشمند جدید خود با نام One و One پاور رونمایی کرد. گفتنی است که هر دو گوشی به عنوان جانشین احتمالی سری X بوده و به اندروید خالص مجهز هستند.

البته با همان نگاه اول می توان به کپی برداری موتورولا از طراحی آیفون X پی برد اما سازنده در برخی جزئیات مانند دیزاین ماژول دوربین و استفاده از سنسور اثر انگشت تفاوت هایی را به وجود آورده است. به لحاظ صفحه نمایش، گوشی One نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل و One Power نمایشگر 6.2 با رزولوشن 1080 در 2246 پیکسل دارند. بدنه گوشی وان از جنس شیشه براق بوده و وان پاور از جنس پلی کربنات مات ساخته شده است.

 

به لحاظ سخت افزار، گوشی وان پاور دارای پردازنده اسنپدراگون 636 بوده و گوشی وان هم از پردازنده اسنپدراگون 625 بهره می برد. هر دو گوشی همچنین 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه دارند که با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. ماژول دوربین اصلی One نیز شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی بوده و ماژول دوربین اصلی نسخه پاور هم شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک حسگر 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی گوشی وان 8 مگاپیکسل و نسخه پاور هم 12 مگاپیکسل استفاده شده است.

گوشی وان از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و مدل پاور از یک باتری 4850 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. به لطف پورت USB-C، باتری هر دو گوشی به فناوری شارژ سریع «TurboPower» بهره مند شده است. گوشی موتورولا وان قرار است با قیمت 299 یورو در بازار های اروپا، آمریکای لاتین و آسیا به فروش رسیده، در حالیکه قیمت و زمان عرضه نسخه پاور اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا