موبایل و تبلت

افشای اولین جزئیات از گوگل پیکسل 7 و 7 پرو

امروز اولین جزئیات را در مورد گوشی های آینده گوگل پیکسل 7 و 7 پرو دریافت کردیم، که اگر این شرکت به شعارهای معمول خود پایبند باشد، احتمالا شاهد رونمایی در ماه اکتبر خواهیم بود.

به هر حال، طبق یک گزارش جدید، سری پیکسل 7 از نسل دوم چیپست تنسور به همراه اگزینوس مودم 5300 ساخت سامسونگ برای اهداف اتصال استفاده خواهد کرد. اسم رمز پیکسل 7 و 7 پرو ظاهراً Cheetah و Panther است، که جالب است زیرا تا قبل از نسل پیکسل 6 گوگل تنها از اسم رمز مربوط به ماهی یا سایر حیات دریایی استفاده می کرد.

سپس 6 و 6 پرو Oriole و Raven بودند، و ظاهراً نامگذاری پرندگان با پیکسل 6a هنوز معرفی نشده که ظاهراً با اسم رمز Bluejay شناخته می شود، ادامه می یابد. بنابراین به نظر می رسد گوگل اکنون در حال تغییر طرح اسم رمز پیکسل ها با هر نسل است. با این حال ممکن است کمی طول بکشد.

آخرین اطلاعاتی که امروز منتشر شد مربوط به نام رمز سوم پیکسل است که به Exynos Modem 5300 متصل شده، Ravenclaw است. حالا ممکن است این مرجع هاگوارتز باشد و نه چیز دیگری، یا چیزهایی می توانند جالب تر باشند. البته زمان زیادی تا عرضه رسمی نسل پیکسل 7 باقی مانده است، و به این ترتیب مواردی از این دست با شایعات و اطلاعات بیشتر تایید می شوند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا