موبایل و تبلت

ویوو V11 با حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر معرفی شد

در چند اخیر، شایعاتی پیرامون گوشی جدید ویوو در رسانه ها منتشر شده بود که در نهایت این کمپانی از گوشی Vivo V11 به طور رسمی رونمایی کرد. از مشخصات بارز این گوشی می توان به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و صفحه نمایش ناچ 6.41 اینچی امولد اشاره کرد.

تراشه تعبیه شده در ویوو V11 از نوع کوالکام اسنپدراگون 660 می باشد، این تراشه دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 512 می باشد که با 6 گیگابایت حافظه رم همراه شده است. میزان حافظه ذخیره سازی این گوشی 128 گیگابایت است که البته به لطف شیار سه گانه سیم کارت و کارت حافظه این فضا قابل افزایش می باشد.

صفحه نمایش 6.41 اینچی آمولد ویوو V11 دارای کیفیت Full HD+ می باشد. وجود حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی، آن را به اولین گوشی میان رده ویوو با این تکنولوژی تبدیل کرده است. البته قابلیت باز شدن قفل صفحه با چهره نیز در این گوشی وجود خواهد داشت که ویوو آن را Face Access نامیده است. هر دو روش احراز هویت بیومتریک همزمان کار می کند و برای باز شدن قفل صفحه فقط به یک کدام از آنها نیاز خواهید داشت.

دوربین اصلی دوگانه این گوشی شامل سنسورهای 12 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 می باشد. دوربین سلفی این گوشی 25 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/2.0 می باشد و البته از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد. باتری 3400 میلی آمپر ساعتی V11 دارای شارژر سریع 18 واتی است، اما متاسفانه پورت microUSB برای شارژ آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی با اندروید 8.1 اوریو که توسط رابط کاربری Funtouch 4.5 شخصی سازی شده است، عرضه می شود. نسخه جدید این پوسته از موتور هوش مصنوعی Jovi برای بازدهی بالاتر مصرف حافظه و پردازنده بهره می برد، که این موضوع باعث بهبود طول عمر باتری و عملکرد سریعتر برنامه ها می شود. فروش vivo V11 از امروز در چندین بازار آغاز خواهد شد، البته هنوز در خصوص قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا