اوپو به تازگی در چین از گوشی هوشمند جدیدی با نام A7x رونمایی کرده است. این گوشی از دو سیم کارت با شبکه 4G VoLTE پشتیبانی کرده و سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 با رابط کاربری ColorOS 5.2 به طور پیش فرض روی آن اجرا می شود.

نمایشگر 6.3 اینچی گوشی دارای پوشش محافظ شیشه 2.5 بعدی بوده و رزولوشن تصویر 2280 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد.  در بالای آن، شاهد بردیگی قطره‌ای کوچکی هستیم؛ از میان دیگر مشخصات نمایشگر، می‌توان به‌نسبت تصویر ۱۹:۹، پشتیبانی از چند‌لمس به‌صورت همزمان و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۰.۸ درصد اشاره کرد.

این گوشی به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو پی 60 (4 هسته Cortex A73 با فرکانس 2 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex A53 با فرکانس 2 گیگاهرتز) و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G72 MP3 آرم تجهیز شده است. این گوشی همچنین 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

اوپو A7x از باتری ۴۳۲۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند؛ بنابراین احتمالا می‌تواند بیش از یک روز دوام بیاورد. در کنار موارد یادشده، قابلیت‌های ارتباطی این گوشی شامل وای‌فای 802.11 a/b/g/n، بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲ و GPS می‌شوند. Oppo A7x دارای ابعادی معادل ۱۵۶.۷ در ۷۴ در ۷.۸۸ میلی‌متر است و تنها ۱۶۹ گرم وزن دارد.

اوپو در اِی ۷ ایکس از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده کرده است؛ همچنین در بخش پشتی گوشی شاهد دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی به‌همراه فلش LED هستیم. اوپو اعلام کرده که قرار است فروش گوشی ای ۷ ایکس، در روز ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) ساعت ۱۰ صبح به‌وقت محلی با قیمت ۲۹۰ دلار آغاز شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *