موبایل و تبلت

دستیار صوتی شیائومی XiaoAI با هوش مصنوعی ارتقا یافته است

مدیرعامل شیائومی، لی جون، امروز طی سخنرانی سالانه خود اعلام کرد که شیائومی به یک مدل زبان بزرگ مولد ارتقا خواهد یافت. برای کسانی که نمی دانند، XiaoAI معادل دستیار گوگل شیائومی است. اگر قبلاً در مورد آن نشنیده اید، به این دلیل است که دستیار صوتی در حال حاضر به رام چین محدود شده است.

این شرکت همچنین ویدیویی را به نمایش گذاشت که جزئیات کارهای XiaoAI مجهز به هوش مصنوعی مولد را نشان می‌دهد. اکنون به صورت هوشمندانه به سوالات شما پاسخ می دهد و می تواند مکالمه ای مشابه مدل های رایج مانند ChatGPT و Bard داشته باشد. دستیار صوتی قادر خواهد بود کپی رایتینگ و حتی محتوای تصویر را با توجه به نیازهای متنی کاربر انجام دهد.

XiaoAI جدید همچنین می تواند به جمع بندی و ترجمه بلادرنگ کمک کند. برای محصولات شیائومی، XiaoAI تازه می تواند در راهنمایی کاربران در مورد نحوه استفاده از آنها مفید باشد. مدل زبان بزرگ در حال حاضر در حال آزمایش است و شیائومی استخدام آزمایشی را آغاز کرده است. نسخه جدید XiaoAI ابتدا در گوشی‌های هوشمند شیائومی میکس فولد 3، شیائومی 13، شیائومی 12، ردمی K60 و ردمی K50 پشتیبانی می‌شود. بلندگوهای Xiaomi Sound نیز می توانند در دور اول آزمایش شرکت کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا