نرم افزار و اینترنت

امکان تگ‌کردن افراد در ویدیو به‌زودی در اینستاگرام فعال می شود

اینستاگرام مشغول آزمایش ابزاری است که به کاربران اجازه می دهد دوستان خود را در ویدئو تگ کنند. هم اکنون گروهی کوچک از کاربران فعلی اینستاگرام می توانند این ویژگی را آزمایش کنند.

طبق گزارش TechCrunch، شیوه تگ کردن افراد در ویدئوها نیز همانند شیوه اضافه کردن برچسب به عکس‌ها هست، با این حال در ویدئوهایی که بدین شیوه متمایز شده‌اند، صفحه‌ای تحت عنوان “People in this Video” اضافه خواهد شد که در آن فهرستی از افراد تگ شده قابل مشاهده خواهد بود.

در حال حاضر ویدئوهایی که شخص در آن تگ شده است، در پروفایل شخصی اش و در قسمتی که می توان به عکس های تگ شده دسترسی داشت، ظاهر نمی شود. به احتمال بسیار زیاد این قابلیت دستخوش تغییرات خواهد شد، اما در حال حاضر نحوه کار به این طریق است.

در پایان لازم به ذکر است که نسخه تگ کردن دوستان در ویدئو در حال حاضر تنها برای بخشی از کاربران که از نسخه اپ موبایل اینستاگرام استفاده می کنند، موجود و در حال تست است و اگر از نسخه وب استفاده می کنید، این قابلیت برای شما ظاهر نخواهد شد. اینستاگرام هنوز در خصوص عرضه عمومی این قابلیت و در اختیار قرار دادن آن برای همه کاربران حرفی به میان نیاورده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا