گجت و پوشیدنی

رونمایی شیائومی از ساعت هوشمند Amazfit Verge

شیائومی به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Amazfit Verge با نمایشگر OLED، ردیاب ضربان قلب و GPS رونمایی کرد. ساعت هوشمند Amazfit Verge با ضخامت بدنه 12.6 میلی‌متری و وزن 46 گرمی از نمایشگری دایره‌ای شکل 1.3 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 360 در 360 پیکسل بهره برده که توسط گوریلا گلس 3 از آن محافظت می‌شود.

این ساعت، ۵ روز عمر باتری با ردیابی پیوسته‌ی ضربان قلب و استفاده‌ی محدود GPS (با پشتیبانی از GLONASS) را به کاربرانش ارائه می‌دهد. ساعت جدید شیائومی مجهز به NFC است که در چین به‌عنوان بلیط اتوبوس و با سیستم پرداخت AliPay می‌توان از آن استفاده کرد. این ساعت همچنین دارای گواهی IP68 است که مقاومت آن در برابر نفوذ آب هنگام دوش گرفتن و نه شنا کردن را تضمین می‌کند.

ساعت هوشمند Amazfit Verge از پردازنده دو هسته‌ای، 512 مگابیت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه رم بهره برده و از یک پلتفرم اختصاصی قدرت گرفته است. ناگفته نماند که از این میزان حافظه ذخیره سازی تنها 1.9 گیگابایت در اختیار کاربر قرار گرفته است. در داخل این محصول پوشیدنی یک دستگاه میکروفون و یک دستگاه بلندگو قرار گرفته است تا کاربر بتواند با استفاده از آن‌ها به تماس‌های ورودی روی گوشی خود پاسخ دهد. همچنین دستیار دیجیتال Xiao قادر به پاسخگویی به سؤال‌های کاربر است.

طبق اعلام شرکت سازنده، این ساعت هوشمند قرار است در سه رنگ قرمز، مشکی و سفید با برچسب قیمتی 115 دلاری از طریق فروشگاه‌های آنلاین Tmall و JD.com عرضه گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا