گجت و پوشیدنی

تاریخ رونمایی از ساعت هواوی Watch GT 2 اعلام شد

هواوی با انتشار تیزری تاریخ رونمایی از ساعت هوشمند جدیدش با نام Watch GT 2 را اعلام کرد. طبق اعلام شرکت، این ساعت هوشمند در تاریخ 19 سپتامبر همزمان با مراسم معرفی خانواده میت 30، رونمایی می شود.

تاکنون اطلاعات مختلفی از این ساعت منتشر شده، اما براساس ویدیو منتشر شده، این ساعت هوشمند به پردازنده جدید Kirin A1 مجهز خواهد بود. ساعت هوشمند هواوی از طراحی فشرده تر و حاشیه باریک تری برخوردار است. این محصول علیرغم داشتن ظاهر بسیار باریک، صفحه نمایش بزرگی دارد. البته این ارزیابی ها تنها بر اساس تصاویر منتشر شده هستند و متاسفانه هنوز جزییات دقیقی درباره اندازه این ساعت به دست ما نرسیده است.

این محصول دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 445 میلی آمپر ساعت بوده و از ماژول GPS داخلی بهره می گیرد. ویدیوی اخیر هواوی نشان می دهد که یک میکروفن و یک بلندگو به GT 2 اضافه شده است. هواوی واچ GT 2 به مانیتور ضربان قلب مجهز شده که افراد می توانند برای نظارت روی تمام فعالیت های بدنی از آن استفاده کنند. این محصول در دو نسخه کلاسیک و اسپرت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد که نسخه اسپرت دارای بند پلاستیکی و نسخه کلاسیک دارای بند چرمی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا