در سال ۲۰۱۵ میلادی شرکت Sikur با ساخت موبایلی ضدهک توجه ها را به خود جلب کرد. اما نسخه جدید آن پس از مدتی طولانی عرضه شده است. این شرکت دو موبایل SIKURPhone XZ1 و SIKURPhone XA2 را عرضه کرده است.

سیستم عامل هر دو موبایل SekureOS (یک نسخه از اندروید) است. این سیستم عامل روی سخت افزارهای موبایل سونی به کار گرفته شده است. هر دو دستگاه چند لایه امنیتی دارند. گوشی XZ1 همانطور که از نامش پیداست، برپایه اکسپریا XZ1 است. این گوشی نمایشگر 5.2 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. دوربین اصلی گوشی 19 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسلی است.

موبایل XA۲ نیز بیشتر شبیه یک نسخه میان رده از موبایل« اکسپریا XA2» است. این گوشی نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازشگر اسنپ دراگون ۶۳۰، رم 3 گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۲۳ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد.

قیمت گوشی SIKURPhone XZ1 و SIKURPhone XA2 به ترتیب معادل 850 دلار و 650 دلار اعلام شده است. این موبایل برای صاحبان کسب وکار، تاجران ارزهای مجازی و افرادی مناسب است که تمایل دارند موبایل هایشان تا حد ممکن ایمن باقی بماند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *