ال جی در کنار معرفی پرچمدار جدیدش یعنی LG V40 ThinQ از Watch W7 نیز رونمایی کرده که جدیدترین ساعت هوشمند پوشیدنی مجهز به عقربه مکانیکی و همه قابلیت‌های یک ساعت دیجیتال است.

ال‌جی Watch W7 اولین دستگاه پوشیدنی ال‌جی است که با سیستم عامل جدید Wear OS از پلتفرم گوگل پشتیبانی می‌کند. این محصول برای آنهایی طراحی شده است که هم برای ظاهر سنتی ساعت آنالوگ ارزش قائلند و هم در آرزوی بهره‌مندی از امکانات راحت یک ساعت هوشمند متصل به سر می‌برند.

این ساعت هوشمند از نمایشگری 1.2 اینچی لمسی با وضوح تصویر 360 در 360 پیکسل بهره برده، با این حال در وسط این نمایشگر دو عقربه مکانیکی و پیچ چرخ‌دنده مجزا تعبیه شده است.ال‌‌جی با همکاری شرکت سوییسی Soprod SA با دقت بالای حرکت کوارتز و عقربه‌های فیزیکی ساخته شده که در بدنه استیل ضدزنگ این محصول تعبیه شده است. در سوی دیگر این عقربه‌های مکانیکی می‌توانند در نقش یک ارتفاع سنج، فشار سنج، کرونومتر، تایمر و حتی قطب نما هم ایفای نقش کنند.

علاوه بر عمر شارژ 2 روزه باتری در حالت عادی، ساعت هوشمند هیبریدی Watch W7 همچنان از تراشه نسبتاً قدیمی اسنپ‌دراگون 210 در کنار 768 مگابیت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قدرت گرفته است.

 لازم به ذکر است که ساعت هوشمند ال‌جی Watch W7 با همه بندهای استاندارد ۲۲ میلی‌متری سازگاری دارد. تاریخ عرضه، قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی Watch W7 در زمان عرضه در کشور اعلام خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *