کاسیو امروز از نخستین ساعت هوشمند با نام G-Squad GSW-H1000 رونمایی کرده که دارای سنسورهای متعدد و طراحی جان سخت G-Shock و مبتنی بر پلتفرم Wear OS گوگل است. GSW-H1000، بخشی از مجموعه ناهموار G-Squad Pro کاسیو، دارای ویژگی های مختلف ورزشی بوده و اولین ساعت G-Shock با نمایشگر رنگی است.

همانطور که در ساعت G-Shock انتظار دارید، GSW-H1000 برای ماندگاری بیشتر از ظاهری برجسته با پشت تیتانیوم برخوردار است. با این وجود، این ساعت مقاوم در برابر ضربه و آب تا عمق 200 متر است. جدیدترین پلتفرم Android Wear OS به همراه نمایشگر دو لایه با صفحه LCD همیشه روشن برای نمایش زمان همراه با یک صفحه نمایش LCD رنگی است که می تواند نقشه ها، اعلان ها، داده های حسگر و سایر اطلاعات را نشان دهد.

این اولین بار برای ساعتهای G-Shock است، هر چند کاسیو از Wear OS در صف ساعت های هوشمند Pro Trek خود استفاده می کند. این ساعت همچنین مملو از سنسورهایی از جمله GPS داخلی، حسگر ضربان قلب نوری، قطب نما، ارتفاع، فشار بارومتری و موارد دیگر است. این ساعت شامل اپلیکیشن Casio برای 24 گزینه تمرین داخل سالن و 15 فعالیت شامل دویدن، دوچرخه سواری در جاده و شنا یا ورزش های شدید مانند موج سواری و اسنوبورد است.

در همین حال ، سیستم عامل Wear OS به شما امکان دسترسی به اعلان های گوشی های هوشمند، برنامه های بیشمار و دسترسی گوگل اسیستنت را می دهد. یک نکته منفی بزرگ عمر باتری 1.5 روزه با نمایشگر رنگی است، هرچند که در “حالت چند ساعته” به یک ماه می رسد. Casio G-Squad Pro GSW-H1000 در رنگ های قرمز، سیاه و آبی ارائه می شود و قیمت آن در آمریکا 700 دلار و در انگلیس 600 پوند است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *