هواوی ساعاتی پیش، علاوه بر معرفی میت 20 و میت 20 پرو، از ساعت هوشمند جدید خود با نام Wach GT رونمایی کرد. جالب است بدانید که هواوی پلتفرم اختصاصی خود برای ساعت استفاده کرده و دیگر خبری از سیستم عامل Wear OS گوگل نیست.

 هواوی واچ GT دارای صفحه‌نمایشی ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل بوده و یک حسگر ضربان قلب ۴ نقطه‌ای در پشت خود دارد. دو دکمه چرخشی در سمت راست بدنه برای ناوبری و امکان تعویض آسان بند نیز وجود دارد.. علاوه بر این هواوی واچ GT از معماری دو چیپسته‌ بهره می‌برد؛ بدین صورت که یک چیپست به عملیاتی با مصرف پایین انرژی اختصاص پیدا می‌کند و چیپست قدرتمند دیگری وظیفه پردازش عملیات پویا یا گرافیکی را برعهده خواهد داشت.

به ادعای هواوی، این ساعت می‌تواند با یکبار شارژ شدن به مدت ۶ روز روشن بماند. در سنگین‌ترین استفاده باGPS و ضربان قلب و صفحه‌نمایش همیشه روشن این دوام شارژ به ۲۲ ساعت کاهش خواهد یافت. همچنین اگر نوتیفیکیشن‌ها، مکان‌یابی و ضربان قلب را غیرفعال کنید این ساعت تا ۳۰ روز نیز دوام خواهد آورد!

 این ساعت هوشمند از GPS پشتیبانی کامل می‌کند و بدین شکل می‌تواند دویدن، دوچرخه سواری، شنا و حتی خواب کاربر را بررسی کرده و اطلاعاتی درباره‌ی آن به کاربر ارائه دهد. ضمن اینکه به لطف استفاده از ارتفاع سنج تعبیه شده در آن می تواند کوهنوردی کاربر را نیز تحت نظر قرار داده و دیتای کاملی از آن به نمایش بگذارد.

ساعت جدید هواوی تا عمق ۵ متری دربرابر آب مقاوم است و با فناوری Truseen 3.0 خواندن ضربان قلب شما نیز دقیق‌تر انجام خواهد شد. هواوی واچ GT هم با اندروید و هم iOS سازگار است اما عیب بزرگ آن نبود هیچ‌گونه اپلیکیشن مجزا خواهد بود. به این ترتیب نمی‌توان آن را یک ساعت واقعاً هوشمند دانست اما اگر استفاده اصلی شما اعلان‌ها و تندرستی استHuawei Watch GT می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.هواوی این ساعت را در دو مدل اسپورت و کلاسیک با قیمت 199 یورو و 249 یورو به بازار عرضه خواهد کرد.

همچنین گفتنی است که هواوی از دسبتند سلامتی Band 3 Pro هم رونمایی کرده که تنها 99 یورو قیمت دارد. این دسبتند از مشخصاتی نظیر نمایشگر منحنی 0.95 اینچی امولد لمسی، سنسور ضربان قلب و GPS بهره می برد. همچنین تا عمق ۵ متری دربرابر آب مقاوم است و با فناوری Truseen 3.0 خواندن ضربان قلب شما نیز دقیق‌تر انجام خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *