سخت افزار

هواوی و معرفی هارد اکسترنال 1 ترابایتی برای گوشی میت 20

هواوی به تازگی از یک هارد اکسترنال مخصوص پشتیبانی گیری از گوشی های میت 20 رونمایی کرده است.

سری جدید Mate 20 هواوی از انواع مختلف روش‌های ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها به صورت کارت حافظه جدید NM است. با این وجود، اگر گوشی شما دزدیده شود یا اینکه خطایی در اطلاعات به وجود آید، شما تمامی داده‌های خود را از دست خواهید داد. هواوی برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقی و حفظ امنیت فایل‌هایتان، یک درایو ذخیره‌سازی قابل حمل برای بکاپ‌گیری از داده‌ها معرفی کرده است.

این هارد درایو که ST310-S1 نام دارد، مخصوصاً به منظور پشتیبان گیری از تلفن‌های هوشمند هواوی طراحی شده و می تواند به صورت خودکار یا دستی از محتوای داخل تلفن‌های هوشمند بکاپ بگیرد. این گجت دایره‌ای شکل ابعادی معادل ۱۳۶ میلیمتر در ۲۹ میلیمتر را اشغال می‌کند، تنها ۲۷۰ گرم وزن دارد و یک تکه‌ی پارچه روی آن را پوشانده و جذابیت خاصی به آن بخشیده است. همچنین جنس پایه‌ی آن از نوع سیلیکون است که از لغرش آن بر روی سطوح جلوگیری می‌کند، بدنه آن نیز از پلاستیک ساخته شده است.

هواوی بیان کرده که فرایند بکاپ‌گیری بسیار سریع خواهد بود و هر 10 عکس باکیفیت را در عرض 1 ثانیه انتقال می‌دهد. این هارد درایو اکسترنال، شباهت زیادی به یک شارژر وایرلس دارد اما تنها قابلیت‌های شارژ سیمی در آن تعبیه شده و می تواند گجت‌های هواوی که از شارژ ۵ ولت ۲ آمپری یا ۹ ولت ۲ آمپری پشتیبانی می‌کنند را شارژ نماید.

این درایو تنها در رنگ خاکستری تولید می‌شود و در تاریخ 26 اکتبر عرضه خواهد شد. قیمت آن کماکان نامشخص است اما هم‌اکنون می‌توان آن را از وبسایت Vmall به صورت پیش خرید سفارش داد. کسانی که این دستگاه را شفارش می‌دهد؛ مبلغی معادل 8 یوان را به عنوان سپرده پرداخت می‌کنند و از 100 یوان تخفیف برخوردار می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا