لپ تاپ

کروم بوک های جدید اچ پی برای مصارف آموزشی

اچ پی به تازگی از سری جدید کروم بوک های خود برای مصارف آموزشی رونمایی کرد. برای معلمان، این شرکت کروم بوک 14 G7 را ارائه کرد که پردازنده اینتل، صفحه نمایش 14 اینچی، وب کم اولتراواید HD و موارد دیگر را در خود جای داده است. برای دانشجویان، طیف گسترده ای از محصولات وجود دارد. این مجموعه شامل کروم بوک x360 11 G4 EE ، کروم بوک 11 G9 EE ، کروم بوک 11MK G9 EE و کروم بوک x360 11MK G3 EE است. همه این دستگاه ها 11 اینچی هستند و کروم بوک های با علامت “x360” قابل تبدیل بوده و آنهایی که با “MK” مشخص شده اند دارای پردازنده های مدیاتک هستند.

نکته مشترک دیگری که در همه آنها وجود داشته، این است که هدف آنها اثبات دانشجویی است، به این معنی که آنها می توانند در برابر مواردی مانند سقوط و خرد شدن مقاومت کنند. در واقع، آنها می توانند در برابر ضربه تا 11.8 اونس مقاومت کنند. آنها همچنین با HP Classroom Manager همراه هستند که یک فضای مجازی برای دانش آموزان ایجاد می کند و به معلمان اجازه می دهد تا وب و برنامه دانشجویان را کنترل کنند.

HP هیچ قیمتی اعلام نکرد، اما کروم بوک 11MK G9 EE و کروم بوک x360 11MK G3 EE در این ماه، کروم بوک 14 G7 و کروم بوک 11 G9 EE ماه آینده، و کروم بوک x360 11 G4 EE در ماه مارس عرضه می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا