پس از شایعات، سرانجام سامسونگ از اولین گوشی با نمایشگر حفره دار دوربین سلفی با نام Galaxy A8s رونمایی کرد.

این گوشی از صفحه‌نمایش Infinity-O استفاده خواهد کرد. این طراحی صفحه‌نمایش قرار است از این پس دارای یک حفره باشد.  این گوشی از پردازنده قوی اسنپ‌دراگون 710 استفاده می‌کند. همچنین به صورت انتخابی می‌توانید بین دو گزینه 6 گیگابایت و 8 گیگابایت رم یکی را انتخاب کنید. حافظه داخلی گوشی هم 128 گیگابایت است که حافظه‌ای کاملا کافی برای تمامی اپلیکیشن‌ها و ویدئوهای شما است. گرچه اگر کمبود فضا را حس کردید می‌توانید فضای ذخیره را تا 512 گیگابایت با کمک microSD افزایش دهید.

گلکسی A8s از نمایشگر ۶.۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می برد که رزولوشن آن برابر  ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. پنل پشتی میزبان دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، حسگر  ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج با دیافراگمf/2.2 است. زیر حفره نمایشگر هم دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته و بالاخره فاصله آن با دوربین رعایت شده است. باتری محصول هم 3400 میلی‌آمپر ساعت است که با یک نرم‌افزار خوب دوام مناسبی خواهد داشت. همانطور که انتظار می‌رود این محصول با اندروید اوریو 8.1 عرضه خواهد شد و رابط کاربری Expreience 9 هم در این محصول قرار دارد.

نوارهای آنتن در بالا و پایین گوشی قرار گرفته اند تا آنتن دهی تقویت شود. لبه پایینی میزبان پورت USB-C و تنها اسپیکر دستگاه است. کلید اختصاصی بیکسبی و اسلات سیم کارت در لبه چپ و کلید کنترل اسپیکر و پاور نیز در سمت راست جا گرفته اند. سامسونگ هنوز قیمت و زمان عرضه گلکسی A8s را مشخص نکرده اما آنرا در رنگ های سبز، مشکی و آبی از به دست کاربران می رساند. به گفته این کمپانی پنل پشتی سه بعدی است و بسته به زاویه دید کاربر رنگ آن تغییر می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *