لپ تاپ

ال‌جی از نسل جدید لپ‌تاپ هیبریدی فوق سبک Gram رونمایی کرد

ال‌جی از نسل جدید لپ تاپ های 17 و 14 اینچی سری Gram رونمایی کرد. مدل 17 اینچی لپ تاپ Gram، وزنی کمتر از سه پوند داشته و به لحاظ سخت افزاری، از نسل هشتم پردازنده های اینتل Core i7-8565U، حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. صفحه نمایش این دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل داشته و باتری این دستگاه، به ادعای ال جی تا 19.5 ساعت دوام می آورد. برای امنیت دستگاه نیز از حسگر اثر انگشت استفاده شده است.

مدل 14 اینچی این لپ تاپ دارای نمایشگر از نوع IPS و با وضوح 1080p است که می‌توانید آن را به شکل ۳۶۰ درجه از لولا خم کرده تا به عنوان تبلت از دستگاه استفاده کنید.این صفحه‌نمایش همچنین از قلم Wacom برای یادداشت‌برداری و طراحی پشتیبانی می‌کند. درون جعبه این مدل همچنین یک قلم Wacom AES 2.0 با تشخیص ۴۰۹۶ سطح فشار و زاویه قلم قرار گرفته و روی صفحه‌نمایش نیز از شیشه مقاوم گوریلا گلس ۵ پوشیده شده است.

ال‌جی گرم هیبریدی از نسل هشتم تراشه اینتل Core i7 استفاده کرده و به ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است. این دستگاه در دو نسخه با حافظه ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی M.2 عرضه شده و از گرافیک Intel UHD 620 استفاده می‌کند. ال‌جی Gram 2-in-1 یک باتری ۷۲ وات ساعتی دارد که به ادعای ال‌جی انرژی لازم برای ۱۹.۵ ساعت فعالیت را تأمین می‌کند.

لپ‌تاپ ۲-در-۱ ال‌جی همچنین دو درگاه USB-A 3.1 به همراه یک درگاه USB-C داشته و همچنین درگاه‌های جک هدفون، کارت حافظه microSD و HDMI و همچنین اتصالات بی‌سیمی مثل WiFi 802.11ac و بلوتوث ۵.۰ برای آن در نظر گرفته شده است. قیمت مدل 17 اینچی برابر 1700 دلار اعلام شده ولی قیمت مدل 14 اینچی آن هنوز مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا