لپ تاپ

ایسوس کروم بوک فلیپ CM5 را با تراشه AMD Ryzen 5 عرضه کرد

ایسوس به تازگی کروم بوک جدید مجهز به تراشه AMD Ryzen را با نام Chromebook Flip CM5 روانه بازار کرد. CM5 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است و ایسوس آن را به عنوان وسیله ای برای بازی های مبتنی بر فضای ابری قرار می دهد. این کروم بوک با قیمت 499.99 دلار در دسترس خواهد بود.

جالب ترین چیز این است که CM5 از Google Stadia و Nvidia GeForce Now پشتیبانی می کند. البته، این فقط یک صفحه نمایش 60 هرتز و گرافیک یکپارچه Radeon دارد، بنابراین از هر نوع “لپ تاپ مخصوص بازی” فاصله زیادی دارد. هنوز هم، ایسوس برای ایجاد بهتر زیبایی، چند تغییر اساسی در طراحی ایجاد کرده است. یعنی، کلیدهای WASD با رنگ نارنجی مشخص شده اند، که ایسوس می گوید “به شما امکان می دهد در هنگام لذت بردن از گیم پلی سریع و بصری در بازی های مبتنی بر فضای ابری، کاربران برجسته شوند.”

ایسوس همچنین بر سیستم صوتی و فناوری تثبیت کننده Wi-Fi دارای گواهینامه Harmon Kardon تأکید کرد، که احتمالاً باید به ایجاد یک تجربه بازی جذاب تر کمک کند. CM5 باتری 57 وات ساعت دارد که ایسوس ادعا می کند حداکثر 10 ساعت دوام دارد. همچنین می توانید دستگاه را با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی کنید. می توانید Ryzen 5 3500C یا Ryzen 3 3250C انتخاب کنید که هر دو با گرافیک یکپارچه AMD Radeon ارائه می شوند. خود شاسی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که ایسوس آن را “خاکستری معدنی” با بافت “مخمل ابسیدین” توصیف می کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا