لپ تاپ

رونمایی دل از لپ تاپ گیمینگ Alienware m17 با وزنی سبک

در CES 2019، شرکت دل از سری لپ تاپ گیمینگ Alienware یک نسخه جدید و سبک تحت عنوان Alienware m17 رونمایی کرده است.

لپ‌تاپ ام ۱۷ جدید الین‌ویر سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچی این شرکت تا به امروز است؛ این لپ‌تاپ تنها ۲.۶کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۲۳میلی‌متر است. این لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش ۱۷.۳ اینچی و کارت‌های گرافیک سری RTX 20 انویدیا عرضه خواهد شد.

این لپ‌تاپ با چندین نوع مشخصات قابل سفارش است. علاقه‌مندان قادر به سفارش مدل‌هایی با پردازنده‌های نسل هشتمی Core i5-8300H، Core i7-8750H و Core i9-8950HK خواهند بود. در بحث پردازنده‌ی گرافیکی نیز علاوه‌بر انویدیا GTX 1050 Ti شاهد سه تراشه‌ی RTX 2060 و دو نسخه‌ی 2070 Max-Q و 2080 Max-Q در مشخصات فنی این لپ‌تاپ هستیم. کاربر قادر به سفارش نسخه‌‌ای با ۳۲گیگابایت حافظه‌ی رم و مجهز به SSD دوگانه نیز خواهد بود.

صفحه‌نمایش ۱۷.۳ اینچی این مدل در دو نسخه 1080p و 4K هر دو اما با نرخ رفرش ۶۰ هرتز عرضه می‌شود. با این‌حال اگر تجربه روان‌تری را می‌خواهید پنل 1080p 144Hz را در نسخه کوچک‌تر این لپ‌تاپ یعنی Alienware m15 پیدا خواهید کرد. این نسخه هم با همان کارت گرافیک و پردازنده قابل سفارش بوده و امکان خرید آن با صفحه‌نمایش 4K HDR نیز وجود دارد.

Alienware m17 به سه درگاه USB-A، یک جک هدفون، یک درگاه اترنت، یک درگاه HDMI، یک درگاه mini DisplayPort و درگاه USB-C نیز مجهز شده است و البته با کیس کارت گرافیک مجزای Alienware هم سازگار است. نسخه‌ی پایه‌ی ام ۱۷ ۱۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ این در حالی است که ام ۱۵ به‌روزشده با پردازنده Core i9 و واحد گرافیکی RTX برچسب قیمتی ۱۵۸۰ دلار برای مدل پایه خواهند داشت. هر دو لپ‌تاپ جدید الین‌ویر از ۲۱ ژانویه در دسترس خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا