لپ تاپ

ایسوس از لپ‌تاپ باریک و سبک ZenBook S13 رونمایی کرد

در جریان CES 2019، ایسوس از لپ تاپ سبک و باریک خود تحت عنوان ZenBook S13 پرده برداری کرد. حاشیه‌های صفحه‌نمایش نه‌تنها در گوشی‌های هوشمند بلکه در لپ‌تاپ‌ها و اولترابوک‌ها روزبه‌روز باریک‌تر می‌شود. محصول جدید ایسوس ZenBook S13 حالا موفق شده با استفاده از یک طراحی خلاقانه این حاشیه را به حداقل برساند.

ZenBook S13 از پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل در کنار ۱۶ گیگابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه PCIe SSD استفاده می‌کند. ایسوس حتی موفق شده تا کارت گرافیکی متوسط GeForce MX150 انویدیا را نیز درون این بدنه باریک ۱۲.۹ میلی‌متری جای دهد. به این ترتیب می‌توانید برخی بازی‌های سبک را نیز روی این مدل اجرا کنید. به گفته ایسوس این مدل می‌تواند بازی محبوب فورتنایت را با نرخ فریم قابل قبول 30fps اجرا کند.

وزن لپ تاپ حرفه‌ای جدید ایسوس، ۱.۴۵کیلوگرم بوده و همان‌طور که از نام آن پیدا است، از صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی 1080p  بهره می‌برد. ذن‌بوک جدید به‌رنگ اختصاصی شرکت تولیدکننده یعنی Utopia Blue و روش ساخت اختصاصی فلزی آن شرکت، تولید شده است. با باز شدن درب این لپتاپ، بدنه‌ی اصلی آن نیز کمی شیب پیدا می‌کند تا تجربه‌ی تایپ بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

ایسوس ZenBook S13 همچنین دارای دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A و حتی یک کارت‌خوان microSD است. ایسوس یک حسگر اثر انگشت را نیز در تاچ‌پد آن گنجانده تا بتوانید از ویندوز هلو برای ورود استفاده کنید. ذن‌بوک S13 قرار است همین فصل جاری به بازار عرضه شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا